|
||||
|
||||
Sv: Bokat för 2025!
Nu har vi bokat Limnos i juni!!
Nytt o spännande för oss / Kajja |
|
||||
|
||||
Å då säger jag bara; shit va' tråkigt att ingen kommenterar på forumet!! Inte ens Janne som inte har varit på Limnos! Tänkte att han kanske skulle varit intresserad.. men icke!
Men okej..det finns ett annat forum att att lägga energin på hädanefter 😔Ledsen..men man hade hoppats på lite feedback..eller nåt! Hej då/ Kajja😢 Senast redigerad av Kajja den idag klockan 00:11. |
|
|||
|
|||
Men, Kaja, kommentarerna ligger under "Ny destination"
Om igen, tror du får en väldigt trevlig och intressant resa! Skulle gärna själv åka till Limnos. Grattis igen, till bokningen! Catlady 🐈 |
|
||||
|
||||
Ja jag vet..men jag får ingen respons av mina inlägg från Janne så min energi har sinat ut..
Vet inte varför men får väl acceptera..😒 |
|
|||
|
|||
Nej, men snälla Kajja. Inte får du lämna Forumet. Under "lågsäsong" när inga är ute och reser är vi många som ser fram emot dina inlägg, underfundiga och roliga.
Har läst en hel del om Limnos och skulle bli ruskigt besviken om du inte rapporterade från er resa dit. Hoppas att det i framtiden kommer resor dit på hösten också, det finns ju tydligen från Finland. Greklandslängtan slog till så i kväll blir det friterad fetaost och en liten ouzo, Stifado och ett gott vin. Kerstin |
|
|