![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Long time..no see..eller sea, kanske jag skulle säga.
Nu har jag nåt grekiskt att berätta..äntligen! Om 3 veckor doppar jag tårna i havet på chaniakusten. Min längtan gjorde att jag fick med mig min ena dottern till ett litet hotell på stranden med havsutsikt. Alltså..bara att sitta på balkongen vid havet med sin dotter och berätta om alla misstag man har gjort i livet..även om det är för sent..hon är 40 nu så det kan jag ju glömma. ![]() Vi är precis lika busiga och älskar musik så det blir nog en spännande resa för oss. Sen gör jag en "Birgitta"..packar om och åker till en annan grekisk ö 3 veckor senare. / Kajja |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Kajja! Roligt att ha dig tillbaka.
![]() Trevliga resor till dig och hör av dig igen! / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag får hålla ut i 4 veckor innan färden styr mot Amorgos och Naxos.
Sen har jag ingen resa bokat till Grekland förrän i september. Jag undviker ju högsäsong. Men Thailand har inte högsäsong i juli-augusti...... Jag har stora påtryckningar från min son och barnbarn som vill jag jag hälsar på dom. Dom bor, arbetar och studerar i Hua Hin i Thailand. Men jag undrar om jag orkar med den långa resan.... Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Kajja, kul att höra av dig igen
![]() Så härligt med en mor och dotterresa. Själv ska jag hänga med min dotter med familj till Mallorca om några veckor. Vi skulle inte åka nånstans i år egentligen eftersom vi köpt en stuga, men när dottern bokade en resa så kunde mormor inte motstå frestelsen att följa med även om det inte blev Grekland ![]() Ha en jättefin resa ![]() Maria |
|
|||
|
|||
![]()
Härligt Kajja att du är tillbaka på Forumet. Och nu blir jag lite avundsjuk, resa till Kreta med dottern. Skulle jag också gärna vilja göra. Men får trösta mig med att det bara är 35 dagar kvar till Limnosresan med gubben.
Ha det så himla fint. Kerstin |
|
|||
|
|||
![]()
Kul att höra från dig, Kajja!!
![]() Låter ljuvligt, att ha två resor att se fram emot...... (lite avis.... ![]() Ha det skönt på fina Kreta och på "mystery island" lite senare! Catlady 🐈 ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Så härligt Kaja att ha två Greklandsresor inplanerade.
Själv kommer jag, min dotter och mina två barnbarn också att vara i Nea Chora om tre veckor. Det ska bli så kul. Vi längtar så. Marilene |
|
||||
|
||||
![]()
Trevlig resa, Kajja!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()