![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Båda är svårt att klara sig utan. Speciellt Kalimera.
Kerstin |
|
||||
|
||||
![]()
Och alla vi medlemmar också!!!!
Har ju redan grattat en gång, men det kan aldrig bli för mycket! Varmt Grattis Janne och Camilla! ![]() ![]() Men en liten fundering: Förr om åren som gått kunde vi då och då läsa en del om era research-resor, några ganska långa. Har inte sett så mycket om det numera. Hur är det? Har ni dragit ner på resandet? Kanske är Kalimera så välfyllt att det bara krävs kortare uppdateringar numera? Masse |
|
|||
|
|||
![]()
För 18 år sedan planerade jag en båtluff efter ett uppehåll i Greklands resande då upptäckte jag Kalimera och har haft så otroligt mycket glädje av alla tips och berättelser så stort TACK och grattis till Kalimera!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Stort grattis og tusind tak
![]() Hvis det ikke var for Kalimera, var der adskille øer, som jeg efter al sandsynlighed aldrig ville have besøgt. Hilsen fra Plomari, hvor regnen har silet ned siden i nat. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Alla talade om Amorgos ett tag, och så kom jag dit till slut också. Lite omständligt att ta sig dit, men så mytomspunnet att det det definitivt var värt det. ✅ Vilken ö är på tapeten nu? Limnos? |
|
||||
|
||||
![]()
Det är ett rejält oväder på väg in över Grekland just ni. Vissa platser har till och med röda varningar.
Det verkar vara så. Limnos är vad Karpathos var för 20 år sedan. Angående födelsedag så fyllde Kalimera 28 år den 15 maj. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jo jo, visst är det så. Men många av oss gamla elefanter här på forumet tar alla chanser att fira, så vi firar gärna året runt att vi har Kalimera!
![]() Masse |
|
|||
|
|||
![]()
Exakt så, Masse!!
![]() ![]() Kalimera är ett vackert fönster mot ett härligt land där jag alltid skulle vilja vara.....🇬🇷😺 Catlady 🐈, som längtar dit.......... |
![]() |
|
|