![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hur är det med storleken på Kalimera-tröjorna? De lär ju vara stora i storleken, men hur stora? Ska man köpa en storlek mindre än man brukar? Eller två?
Ni som drar st 38, vilken tröjstorlek är lagom till er, om den hellre ska sitta lite lagom tajt än ledigt? Ni som har köpt st 160, hur stor är tröjan på ett barn som behöver st 150 i vanliga fall? På tok för stor eller? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Gissar att för den som normalt har st cl 150 blir kalimeratröjan något att växa i. Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Jag beställde en tröja i 160 cl, och den är NÅGOT stor, men inte så att den är jättepösig. Den sitter helt enkelt som en vanlig t-shirt (ledigt, m a o), och inte som en vanlig "tjej-top". Jag är 176 cm och har normalt stl 36-38. På ett barn så blir den nog alldeles för stor, skulle jag tippa.
Veronica |
|
|||
|
|||
![]()
Ja och jag som är 162 cm och "small" annars har tröjor i small och de är ALLDELES för stora! Tänkte inte på att beställa i 160.....Nu väntar jag in LINNEN...som sitter åt lite....
Den som väntar på något gott...... ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Elisabet! Jag har en i storlek M som du kan få pröva om du vill, vi bor ju på samma ställe! Men jag åker till Kreta på torsdag.... suck!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Ska ni fara på torsdag!! Så härligt! Tröjan provar jag gärna, men det är ingen brådska. Det får bli vid tillfälle. Om inte annat ser jag väl dig på jobbet någon dag, jag ska snart börja "springa" där igen. Har du sett att det bli grekiskt knytis här om knappt tre veckor. Ni har väl hunnit hem då, så ni kan vara med! Kolla här: http://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=3939 |
|
||||
|
||||
![]()
Har precis bytt min medium till en 160 idag och den satt perfekt. Jag är någonstans mellan 38-40, så de är verkligen stora i storleken.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi, som fortfarande längtar efter lite slimmade linnen! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Lissi- som är van att vänta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Ruby - som åker till Grekland då ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Ruby |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Skämt åsido, det är fantastiskt vilket jobb ni lägger ner. TACK så jättemycket för det! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
|
|