|
||||
|
||||
Sv: Boende/Ias resa - delad tråd
dager , det må vel kjennes bra! Vi hadde det for 2 år siden... Til neste år tenker jeg at vi tar omtrent det vi også.
Naxos blir vel bra, lettere å finne bosted i allefall, har du vært der før? Og har du funnet deg boende på Karpathos ennå? . Det har ikke jeg..., ja det vil si i Lefkos har jeg bosted, det blir 4 dager der først, men i Pigadia er det er det veldig fullt i august, så jeg får ta det som det kommer . Godt dere kommer litt før August begynner, det er nok litt lettere da.... God tur! |
|
|||
|
|||
Citat:
En härlig ö, vi får se om vi kommer dit eller inte! Med två småbarn (4 och 8 år) vill vi som sagt inte sitta på en färja i 10 timmar dagtid mellan Samos och Aten så det lutar väl åt Naxos på vägen hem. Citat:
/Jonas |
|
||||
|
||||
Atlantis blir nok toppen!!
Skulle gjerne bodd der, men syntes det ble for dyrt for mitt busjett. Jeg holder med deg i at 10 timer på båt på dagtid er bortkastet ferie/tid...., så Naxos er et bedere valg.. Dere har jo Paros også, men dere har sikkert vært der også når dere har vært på Naxos...? Dere får ha en trevlig resa!! |
|
|||
|
|||
Ja, vi har varit på Paros också, men vi blev inte speciellt förtjusta i den ön, så Naxos är för oss ett betydligt bättre alternativ.
/Jonas Senast redigerad av inkfish den 2006-06-26 klockan 10:44. |
|
||||
|
||||
Det blir vel en bra tur vil jeg tro!
Jeg har akkurat gjort om min reise så vi ankommer Karpathos 31/7 istedenfor 3 /8 . Planen var å reise fra Stocholm, med et innlagt besøk til venner som er der. Men så fant jeg i går kveld så billige biletter til Rhodos (345.- stk) så vi tok dem i stedet og får 3 dager ekstra :-). + at vi reiser fra Oslo Så nå ser det ut til at det blir først to steder på Karp. (Lefkos & Pigadia)så over til Rhodos for å ta båt videre til Patmos hvor vil bli et par dager før vi tar en svingom innen Agathonissi som Janne skryter av, før vi tar de siste 4-5 dagene på Rhodos. vi har plutselig 19 dager på oss, det blir herlig!! Om det går ann å gjøre navnebytte på Apollos billige flysetebiletter så har jeg 3 biletter tilovers, Stocholm-Karpathos, 198.- stk. + evt. gebyr Avr. 3/8. Hjemreisen kan man ta fra Rhodos el. Kreta.... Om det ikke går ann har jeg ikke lidd det store tapet... Samme pris som jeg måtte ha betalt med nattbussen oslo- stocholm Ia |
|
|