|
|||
|
|||
Sv: Kranvattnet på Skopelos
Citat:
Avresa 24/7 alltså ? Då kommer vi från en vecka på Skiathos och ska åka samma båt som ni till Skopelos för en vecka där oxå ! Hasse |
|
|||
|
|||
Det stämmer, vi flyger från Landvetter kl. 06.55 24/7.
Då syns vi på båten MVH Marie |
|
|||
|
|||
Kalimeratröjor på då ?
Hasse Senast redigerad av inkfish den 2006-06-30 klockan 15:40. Anledning: för långt citat |
|
|||
|
|||
Jag är otroligt ledsen men jag har tyvärr ingen upplaga av denna eminenta t-shirt.
Hade tänkt skaffa en inför årets resor men jag var lite sent ute och hann inte göra det innan det blev semesterstängt på Kalimera. Går det bra med en SunTrip-solhatt? MVH Marie |
|
|||
|
|||
Citat:
"Med SunTrip till solen"........existerar SunTrip verkligen ?? Vi blev så glada när Sverige låg under med 0-2 mot tyskarna, och Sällskapsresan sändes i grannkanalen !! Vi vet inte om och vilken upplaga av Kalimeratröjorna vi ska ta denna gång. Utredning ska tillsättas. Hasse Senast redigerad av Hasse den 2006-06-30 klockan 21:03. Anledning: stafvel |
|
|||
|
|||
Sällskapsresan tillhör helt klart en av Sveriges bästa filmer.
Själva SunTrip som företag existerar inte (tror jag iallafall). Det finns dock en restaurang/pub i Halmstad (Pepes Bodega) som har en hemsida på nätet och där finns en "Taxfree-shop" där det säljs SunTrip-saker (t-shirts, handdukar och solhattar). Därifrån beställde vi våra solhattar. MVH Marie |
|
|||
|
|||
Citat:
Det gjorde jag också, alldeles nyss. T-tröjor och solhattar men tröjan där ordet g*****e fanns tryckt undvek jag. Hasse |
|
||||
|
||||
Sv: Delad tråd från Kranvattnet på Skopelos
Fy på dig Hasse, nu blev jag ju nyfiken och var tvungen att leta upp sidan för att se vad du menade! Och ja... jag tror att jag förstår dig...
Kram, Karin med bara 4 dagar och 18 timmar kvar till Karpathos... |
|
|||
|
|||
Sv: Delad tråd från Kranvattnet på Skopelos
Det gjorde du helt rätt i, Hasse
Då kanske det blir SunTrip-solhatt på vid mötet på båten? MVH Marie |
|
|