|
||||
|
||||
Sahar anropas
Sahar!
Åkte du till Samos den 1 juni? I så fall såg jag dig när du gick av planet men kopplade inte tillräckligt snabbt, för jag hade missat att du skulle åka. |
|
||||
|
||||
Sv: Sahar anropas
*puttar upp*
|
|
||||
|
||||
hello, hello!
Jajamen, klart jag åkte till Samos och det var vår bästa greklands vistelse hittills. Vad synd att du inte ropade hallå! Hade varit trevligt att träffa dig Kram: sahar |
|
||||
|
||||
Då var det du! Men jag fann mig helt enkelt inte.
Först hade jag lagt märke till en liten kille med t-tröja med sånt där amerikanskt polistryck på Landvetter. Jag fnissar alltid när jag ser såna och funderar över hur jag själv skulle reagera om jag hade en liten grabb och han kom hem och krävde en sån Jag reagerade också på honom för att han var så himla söt Sen stod jag på planet på Samos, vid mellanlandningen, och försökte hänga ut näsan för att snusa in de första Greklandsdofterna. Och då kommer den lille killen knallande i gången på väg ut - och han hade en lika söt liten brorsa med sig. Och efter dem kom du. Fast det var först när ni svept förbi som jag insåg vad sjutton, det där var Sahar! Du har två otroligt fina små killar! Men det var synd att vi inte sågs på riktigt, jag skulle ju vidare till Karpathos. |
|
||||
|
||||
Ja, de där polis tröjorna ja! Och inte räcker det att köpa dem 1 gång, när de blivit gamla och blekta så kräver de nya. Grannen var inte så glad heller när hans pojk hade tvingat honom och köpa polis tröja bara för att mina pojkar har det.
Jag hoppas att jag var på någorlunda gott humör när jag svepte förbi, har för mig att jag var smått irriterad på barnen för de tjötade så Det blir rätt mycket tjöt när man hör allt i stereo, en gnäller i höger öra och en i vänster men en mycket trevlig resa var det så jag ska inte klaga. Tack för att du tycker mina pojkar är söta, det var ju en tröst nu när de vägrar lägga sig och springer runt o låtsas vara Turtles! sahar |
|
||||
|
||||
Som jag minns det såg du rätt bister ut och sjasade på dem framåt
|
|
||||
|
||||
Men dubbelsulkyn lämnade du hemma hoppas jag
Riitta, som tänker på din första resa |
|
||||
|
||||
Citat:
Riita! Dubbelvagnen lämnade vi hemma och det var himla skönt att slippa den. Hade "bara" min 27 kilos tunga väska och min ryggsäck+ barnens kramdjur+ väskan med alla hinkar och spadena att hålla reda på sahar |
|
|