![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Vi var skitsura och hade bara lust att ta vårt pick och pack därifrån. Samtidigt orkar man inte lägga för mycket energi på sånt här. Vi skulle endast stanna tre dagar, så vi lät det hela vara. Nästa dag insåg han att vi var sura, då sökte han upp oss och förklarade storsint att han gjorde 5 euros avdrag för en av nätterna. Det ni!!! Vad säger man? Dottern som varit så tillmötesgående från början undvek oss under hela vistelsen. När vi skulle hem såg vi henne nere i hamnen. Hon låtsades inte att hon såg oss. Så....trots ett rent och fräscht hotell med kanonläge så bor inte vi där fler gånger. Jag håller med Inkfish; var och ens upplevelser är högst personliga. Carina - som trots detta älskade Koufonissi |
|
|||
|
|||
![]()
Kanske råkade man bara ha otur, så är det ju ibland...
Och som sagts tidigare så upplever vi saker olika. Hur som helst så läste jag om det nya hotellet och blev lite nyfiken. Jag såg ett hotell förra året när jag var där som ligger några hundra meter rakt bakom hamnstranden. Ett ganska stort komplex såg det ut att vara. Hade tänkt att titta på det, men eftersom vi blev sjuka så blev det aldrig av. Någon som vet vad det är för ett ställe? /Alexandra |
![]() |
|
|