![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag var så inne på att allt det här "vanliga" med tallrikar, bestick och sånt så det svarade jag aldrig på. Däremot så är ett bra tips att ta med både diskmedel (som Eva L skrev), men kanske en diskborste el nåt. Trasa och klädnypor tycker jag är bra att ha. Hör görna av dig igen el läs i tidigare trådar/inför resan
![]() ![]() Å du, det finns inga dumma frågor! Möjligtvis dumma svar... ![]() Ha en riktigt härlig semester nu (om jag inte skriver nåt mer till dig de här dagarna). Hena - som gärna återvänder till Parga............ ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
okej då vet jag
![]() Jag ska åka med Airtours och flygbolaget Nordic Leisure, kan man handla alkohol och dyl. på planet när man åker med dem? Någon som vet? Bianca |
|
|||
|
|||
![]()
Åkte till Samos i början av juni m Airtours och Nordic Leisure och då kunde man göra en taxfreebeställning till hemresan. De delade då ut "katalog" och beställningsforumlär på planet ner. Visserligen bokade vi vår resa bara några veckor innan så det kan hända att man, om man är ute i god tid, även kan beställa till nerresan.....
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hur blev din Parga-resa, blev du nöjd? Gossen och jag var där samtidigt och vi hade det bra.
birgitta |
![]() |
|
|