![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det vore roligt att kunna "prata" lite grekiska under den kommande Kretaresan så därför skulle jag behöva hjälp med lite översättning.
-Vilken utsökt måltid! (ständigt aktuellt) -Kalimera är en svensk hemsida för greklandsälskare (roligt att säga) -Vi var här i september 2003 senast (till hotellägare, biluthyrare t.ex) -Jag håller på Panathinaikos (vid köp av fotbollströjor) -Hej, hur mår ni? (trevligt att säga) -Vad roligt att träffas igen! (kan bli aktuellt) -Vilket underbart månsken! (annorlunda men roligt att säga) Vore väldigt tacksam för svar! Martinifk med 11 dagar kvar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Aten |
|
||||
|
||||
![]()
Vad snällt av dig Dimitris att översätta dessa meningar tack så jätte mycket
![]() ![]() Jag hejar på Panathinaikos var det jag menade, skulle vara jätte snällt om du kunde översätta det också sen är jag nöjd ![]() Martinifk med 8 dagar kvar.... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Men..... ok, översättningen är: Eimai PAOK [som betyder "jag hejar på Panathinaikos] dimitris |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det kan jag förstå Dimitris ![]() Ett stort tack för hjälpen och hoppas nu kunna få användning av meningarna ![]() Martinifk som inte kommer kunna logga in tills på onsdag v.29 dan före dan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
det heter det EIMAI GATE7 går oxå bra (som betyder jag älskar Panathinaikos) ![]() OSFP gia panda ![]() Alex Senast redigerad av Alex89 den 2006-07-11 klockan 16:45. |
|
|||
|
|||
![]()
Slemme dere er
![]() |
![]() |
|
|