|
||||
|
||||
Hemma vi också
Kom hem 4 i morse. Har sovit några timmar och packat upp en del och satt på tvättmaskinen förstås
Nöjda och belåtna är vi. Flyget mellan Gbg-Rhodos Rhodos-Karp. Funkade bra. Utom att det var en timmers försening igår från Rhodos. Annars är känslan efter den här resan skratt och grekisk musik så det sprutar ur öronen Det skrivs mer senare Riitta |
|
||||
|
||||
Sv: Hemma vi också
Citat:
- det blir trivelig å høre om både " skratt og grekisk musikk" Kari |
|
|||
|
|||
Välkommen hem Riitta!
Det är en härlig ö, längtar redan tillbaka... |
|
||||
|
||||
Re: Hemma vi också
Men är du redan hemma? Hur lång tid hade du i Grekland
Härligt att du är nöjd med resan! |
|
||||
|
||||
10 dagar var det och det gick fort som vanligt
Det var härligt och se mer av ön den här gången. Fastnade mest för Under the trees. Bara för maten,men också för att ungarna (10 år) älskade stranden för där var så häftiga vågor Vi fick åka dit tre dagar i sträck En av förmiddagarna var det bara två familjer där och det råkade vara två Kalimerafamiljer Det var Maeta och fam. från Göteborg Hon såg Kalimeratröjorna och vi började prata. Det var kul Tomaterna på Under the trees kan man drömma om fortfarande När man satt där så kände man att såhär skall det vara i Grekland Riitta |
|
||||
|
||||
Re: Sv: Hemma vi också
Aha, då var det ingen 2-veckors alltså. Tyckte väl att du hade åkt nyss.
Under the trees är sanslös! Fick sådana goda tomater på ett annat ställe en gång - på Orea Karpathos, en kväll när de serverade tomater från sin egna trädgård. Helt otroligt gott! |
|
||||
|
||||
Välkommen hem Riitta
(Kos om 10 dagar) mvh.ulf |
|
||||
|
||||
Du är duktig du, som orkar skriva! Jag känner bara att jag vill börja gråta av hemlängtan... tillbaka till Pigadia...
Karin som kom redan i torsdags... |
|
||||
|
||||
Var glad i stället och minns alla skratten och tokerierna
Riitta |
|
|||
|
|||
...och vi halsar ocksa valkomna hem!...fast vi har 8 dagar kvar! Vi lamnar Skopelos i morgon natt med farja till Kimi pa Evia..Flyter det bra sa tar vi genast ny farja till Skyros nagra dagar innan vi atervander till Evia..Annars , om inte farjorna gar som vi vill sa stannar vi hela sista veckan pa Evia innan vi aker till Rafina pa mandag den 31 juli..1 augusti gar flyget hem!
Tiden gar fort nar man har roligt!...Skopelos ar en PARLA!! Lissi o Claes |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
Citat:
Det ser jag fram emot /Birgitta |
|
||||