|
||||
|
||||
Sv: Boende i augusti
Det glädjer mej att de som har olika typer av boenden på Naxos verkar få ut den ersättning för förlorad fritid som det innebär at hyra ut ett rum.
Jag har under alla dessa år jag besökt ön tyckt synd om de som hyr ut rum (och även annat) på ön men samtidigt konstaterat att det är köparens marknad. Frågan är ju hur vi ska göra då vi åker dit i senare delen av september, det tar ju emot ganska mycket att börja boka boende på Naxos. Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
Citat:
Eva |
|
|||
|
|||
I natt flyger vi till Athen. Jag hade ett 5 bäddars boende (90€ natten) på gång men när jag svarade för att bekräfta bara några timmar efteråt fick jag inget svar. Skicka ett mail några dagar senare men även detta mail blev obesvarat. Trist.
Vi blir borta i 17 dagar, jag återkommer med hur det gick ner vi kommer hem. Hälsningar Christian |
|
||||
|
||||
Min man og jeg er to "godt voksne" mennesker, som har vært på Naxos i september hvert år i 8 år. Vi bor alltid på Hotel Spiros og har aldrig boket på forhånd. I år tok vi en ekstraferie på 14 dager i juni og fortalte at vi kommer tilbake i september. Hotellet var fullboket! Vi fikk ordnet boende for hele tiden foruten 2 dager da vi må flytte ut. Hotellet ordner alt, men det er allikevel ikke så moro å pakke opp og ned. Det er tydelig at antall turister øker kraftig på Naxos.
Dette er mitt første innlegg i dette forum og jeg må være usedvanlig dum for jeg fatter ikke hvordan jeg skal lage et eget innlegg om et eget tema. Håper på litt veiledning! Hilsen Gunilla |
|
||||
|
||||
Citat:
PS. Välkommen till Kalimera! |
|
|