![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Undrar om det är samma stjärnor, som jag och min syster såg, när vi hade våra altansittningar i juni på Karpathos... Det är ju bara underbart med värme kombinerat med stjärnhimmel!
Har ingenting mot norrbottniska ljusa sommarnätter, men nog kunde de vara varmare ![]() ![]() Så det var skivat renkött och inte bläckfisk på bilden som många har dräglat över ![]() ![]() Nog märks det att du har det bra! Kör försiktigt med moppen! Ivi -som snart kan se stjärnhimlen på Karpathos igen ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nytt bild-Mms har från Inkfish anlänt!!!
Uppenbarligen ha nu även Retsina förärats tappning på kartong i volym av en liter. Enligt sageskvinnan doftade retsinan Skunk vid öppnandet men efter lite luftning var drycken helt OK!!! Vi ha tidigare bara sett dessa jättekartonger om 20 liter som tavernor och affärer bruka sig av. http://www.sendpix.com/albums/06090909/v0b8jkadkb/ Arne Med onda ögon. Därtill krasslig Hustru drabbad av Rysk snuva..... |
|
||||
|
||||
![]()
Luktar skunk!!!!!!!!! Ja denna dryck smakar ju dessutom skunk, så det kan ju förklara lukten
![]() Retsina måste vara det äckligaste vin jag smakat. Tänk att det finns levande varelser som tycker att det kan vara drickbart ![]() Som tur är är ju smaken som baken, DELAD ![]() MVH VanligtVinYeasou ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ja den där kartongen känner man igen! ![]() Den fanns förresten förra året också, så någon supernyhet är det inte. Sen SKA ju retsina lukta lite skunk, det är nog bara lite jäst-ångor som vädras bort. Det påverkar ju inte den ljuuuvliga smaken av iskall retsina på en varm balkong i solnedgången.... ![]() |
![]() |
|
|