Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hej, nu är vi tillbaka igen

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-09-17, 21:29
Briges avatar
Brige Brige är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Fyra innehållsrika veckor...

..... är nu slut, jag är hemma igen och får fortsätta njuta solvärme och ett spegelblankt hav. Den sista dryga veckan, på Naxos, var väldigt blåsig för att uttrycka det milt men havet var fortfarande badbart även om temperaturen hade sjunkit.
Familjeangelägenheter, med sorgligare innehåll, gör nu att maken o jag reser bort under några dagar. Jag får återkomma med fylligare rapport senare.
För er som undrar kan jag berätta att jag har klarat mej riktigt bra, trots min begränsning med mitt skadade knä. Människor har också varit hjälpsamma och jag har inte dragit mej för att fråga om hjälp då jag stött på, för mej, fysiska hinder. Här vill jag passa på att tacka dom vänner som bistått med råd, uppmuntrande ord och annat stöd via sms
Jag är mycket nöjd med min resa EN sak är dock säker, det ÄR roligare när älskade maken är min reskamrat!!! Jag ser fram emot en ny resa, förhoppningsvis nästa år, tillsammans med Ulf.
Ha det nu så gott alla Kalimeror, oavsett om ni är "hemma" i Grekland på resande fot, eller hemma här i Sverige.

Bästa hälsningar/Birgitta
Svara med citat
Gammal 2006-09-17, 21:33
Ioslinas avatar
Ioslina Ioslina är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2006
Standard Sv: Fyra innehållsrika veckor...

Välkommen hem igen! Hälsa Hälsingland!
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:12.