![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Valde bort Kallifatides... För vad då? Redovisning, tack. Så vi alla kan bedömma om du gjorde rätt. Lefteris |
|
||||
|
||||
![]()
Men Erik, du kommer ändå inte att godta något annat svar än Iliaden, Odysséen och Därför måste alla älska Kreta och Ikaria
![]() Det här blev det: Sara Kadefors: Fågelbovägen 32 Karin Alvtegen: Skam Marjaneh Bakhtiari: Kalla det vad fan du vill Elizabeth George: Skriv på! Jonathan Franzen: Tillrättalägganden Virginia Woolf: Mot fyren Jeanette Winterson: Fyrväktaren Vagabonds guide till ö-världen och Aten Vagabonds guide till Rodos, Kos och Samos Men inget av det var i stället för Kallifatides, den lockade helt enkelt inte tillräckligt för att jag skulle köpa den... *svära i grekiska kyrkan* ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=inkfish]Men Erik, du kommer ändå inte att godta något annat svar än Iliaden, Odysséen och Därför måste alla älska Kreta och Ikaria
![]() QUOTE] Va, finns det andra öar i Grekland!? Lefteris |
|
||||
|
||||
![]()
Det var en härlig dag i Göteborg i gårTack Lissi för trevligt sällskap och biljetten till mässan.Fast det blev ju inte så mycket böcker för oss just då utan prat mest
![]() Sedan shoppade jag lite. Tex. en fin kjol till Atenresan ![]() ![]() Satte mig också ute och tog en stor stark före Kalimeraträffen ![]() ![]() Och som pricken på alltihop träffa så trevliga Kalimeravänner ![]() Det var bland dom bästa dagarna på hela året här i Sverige ![]() Nu är det som vanligt.Städning och brödbak ![]() Riitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ann-Kristin |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, tack Riitta för trevliga timmar! Det gör vi om nästa år så får Du bli min guide i Haga!
![]() Nu får ni ladda för nästa Kalimeraträff i Lund andra helgen i november.. ..själv ska jag ladda för sista dagen på Bokmässan... Kram Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
[
Vagabonds guide till Rodos, Kos och Samos Jag tycker att Vagabonds guide enligt ovan är helt OK! ![]() ![]() Särskilt Kos. ![]() ![]() /Annika |
|
||||
|
||||
![]()
Trots att de skriver att Kos har sålt sin själ?
![]() Jag ska ge bort den men har tjuvläst lite i den, då såg jag det där. |
![]() |
|
|