Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2006-11-12, 20:26
Ninette Ninette är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2006
Standard Sv: Vårtur til Kreta m fly til Chania - tips om veien videre?

Hei! Kreta er en herlig øy, og jeg tror sikkert at dere vil trives. Våren er spesielt vakker.

Mange som reiser til Kreta med barn, reiser til badebyene vest for Chania, Platanias og Agia Marina. Det er mange som trives her, spesielt barnefamilier, men jeg synes det for mange turister i dette området. I tillegg er deg mye lokalltrafikk her, hvis dere bor på "feil" side av veien må denne passeres for å komme til stranden.

Jeg vil heller anbefale Geogiapolis, rundt 4 mil østover fra flyplassen. Dette er en veldig hyggelig landsby, fint tilrettelagt for turister. Her er det ingen gjennomgangstrafikk, her er butikker og tavernaer, fin strand og godt utvalg i hoteller/leiligheter. Jeg har ingen spesielle bosteder å anbefale, men jeg vil tro at det ikke skal være noe problem å finne noe på nettet. Eller kanskje noen på forumet kan anbefale bosted?

Hvis dere aksepterer litt lengre reisevei fra flyplassen, kan jeg også anbefale Paleochora, som ligger på sørvestkysten. En veldig hyggelig by, en av mine favoritter :-) Her kan jeg anbefale bosted, dersom dere er interessert.
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:12.