![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Nu hittade jag nog en förklaring.
Det går att göra på det sätt jag beskrev ovan* om man INTE väljer citatsvar! Väljer man citatsvar får man upp en annan ruta att klistra länken i. Kolla så får du se. EDIT: Alltså detta: På ett annat forum där jag är med klickar man på jordgloben, klistrar in länken som sen kommer i två upplagor i inlägget. Den andra upplagan är blåmålad och där skriver man in typ Titta här. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, men klistra in en länk där så ser du att du inte får den i två versioner, varav den ena är blåmålad så att du kan ersätta den med text.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tror inte att jag någonsin har kunnat göra så genom att klicka på globen. Om jag klickar på den och till exempel skriver www punkt kalimera punkt nu (fast med punkter förståss) på raden blir det ju en sån här länk av det: http://www.kalimera.nu
För att länken ska bli en textrad, till exempel Läs Kalimera måste jag ju lägga in det på något sätt. Och det blir inte automatiskt när jag klickar på globen, och har som sagt aldrig blivit det. Fast nu har jag löst det genom att kopiera din länk från inlägget om de skjutna jägarna, och sparat det i ett pm som jag skickade till mig själv, så nästa gång hittar jag förhoppningsvis koderna där ![]() MEN som sagt, nog vore det bra om det fanns i FAQ... Nu skrevs det samtidigt igen ser jag, men jag skickar ändå ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det funkar om du INTE använder citatsvar, Elisabet.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jo jag har fattat det nu, men jag är ju som jag vart och jag gillar inte att använda snabbsvar. Jag hinner ju glömma vad jag svarar på innan jag svarat klart...
Men "kolla i inboxen-funktionen" duger bra åt mig även om det är en omväg. Det är ju inte så ofta trots allt ![]() FAST, med risk för att det verkar som jag upprepar mig; nog vore det bra om det står i FAQ hur man gör... ![]() |
![]() |
|
|