![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Mindre traffik i Aten?
![]() December är den svåraste månaden i Aten för bilisterna. Alla köper och handlar och storhandlar. ![]() ![]() Och speciellt... kvinnor... ![]() dimitris Aten |
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=dimitris;
Och speciellt... kvinnor... ![]() [/QUOTE] Uff ja... På tide at menn overtar julehandelen ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Karin |
|
|||
|
|||
![]()
Jag kan inte tänka mej att det är mindre trafik i Aten, snarare tvärt om!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Aldrig förr har vi sett så aktiva P-vakter i Aten som nu.
De jobbade t o m till långt ut på kvällen, men det finns ju nog att göra! ![]() Här kunde de hämta hela TRE böter på samma övergångsställe: ![]() Här tror bilisten tydligen att Parkering Förbjudet inte gäller om man bara håller på tvären: ![]() Taxibilarna här kunde tydligen inte komma överens om åt vilket håll kön gick. Det blev i alla fall lite kaos när fler taxibilar kom in från höger: ![]() Det här är min favoritbild när det gäller parkering, men jag är himla glad för att inte jag ska parkera min bil så där varje dag (bilden är tagen i Plaka, där det tydligen är nödvändigt att utnyttja varje cm): ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det nederste bildet - vi så den bilen/parkeringen da vi var i Athen sist helg! Hadde sjåføren kjørt én eneste centimeter lengre tilbake, ville det gått galt!
Snakk om presisjonsparkering! |
![]() |
|
|