|
|||
|
|||
Erfaringer med Windmill og Antony Studios?
Noen som har bodd på disse stedene og har positive eller negative erfaringer? Er det noe støy fra trafikk eller barer på disse stedene?
Har fått tilbud i juni, 30 euro pr natt Windmill og Antony 45 euro pr natt. Antony er jo ganske nytt og høy standard ser det ut til. |
|
||||
|
||||
Sv: Erfaringer med Windmill og Antony Studios?
Kan bara kommentera Windmill.
Jag bor alltid hos George på Windmill när jag besöker Naxos. Gillar läget, nära till bussar, affärer, strand och stad (samt granne med polisen ) Som de flesta uthyrare på Naxos hämtar och lämnar George i hamnen, oavsett tid på dygnet. Inte speciellt hög standard men rummen högst upp kan jag rekomendera (rum 13 och lägenheten). I övriga våningsplan är det lyhört och man kan lätt störas av andra gäster. Jag har bott i de flesta rummen och det är ingen större skillnad mellan dom. Däremot är det inte direkt nån trafik som stör och inte heller några barer. Trots lägre standard har Windmill nästan alltid fullt. Eftersom jag är stammis där betalar jag alltid samma låga pris oavsett tid på året men 30 euro i juni tycker jag är för mycket för alla rum utom de högst upp. bosse Senast redigerad av inkfish den 2007-01-01 klockan 22:12. Anledning: långt citat |
|
|||
|
|||
Jeg spurte Windmill om rom med balkong og utsikt, og har fått tilbud om "room on third floor with big balcony and view" - er dette toppetasjen?
|
|
||||
|
||||
Det stämmer, det är bara på den våningen det är utsikt.
bosse Senast redigerad av inkfish den 2007-01-01 klockan 22:13. Anledning: långt citat |
|
||||
|
||||
Bodde på Anthony's i somras, två vuxna och två barn. Bästa boendet vi har hittat i Grekland! Stora rum med hög standard - duschdraperi, smörgåsgrill och kaffefilter som inte är direkt vanligt! Fint porslin i full uppsättning - minst 4 av allt, vilket man ju inte heller kan räkna med. Väldigt fina rum (6 st totalt), nära S:t Geoge-stranden i lugnt område. Bara bostadshus och andrassmåhotell på samma gata. Inga barer eller störande genomfartstrafik av mopeder. Nära att gå in till stan eller till hamnpromenaden. Dessutom pratar ägaren, Petros svenska då han bott och studerat i Sverige. Hans mor och far, som också bor där talar dock endast grekiska.
Petros är en väldigt vänlig man som hjälpte oss att boka boende på Koufounissi. Vi bokade Anthony´s hemifrån något vi inte ångrar och det kommer definitivt vara vårt första val när vi återvänder till Naxos nästa gång, och vi rekommenderar det varmt. Vi betalade 45 euro/natt i början av juli. |
|
|