|
||||
|
||||
Sv: Solned- uppgångar/sammanslagen tråd
Då vill jag ha en underkategori för Slitna Dörrar! Med åren har jag övergått från Pittoreska Dörrar till mer väderbitna eller rent av bortglömda dörrar, de har mycket mer karaktär
Typ denna från Isternia, Tinos: |
|
||||
|
||||
[QUOTE=inkfish;67141]Då vill jag ha en underkategori för Slitna Dörrar! Med åren har jag övergått från Pittoreska Dörrar till mer väderbitna eller rent av bortglömda dörrar, de har mycket mer karaktär citat
Jättefin bild. Ja det är väl som med oss människor. Karaktären fördjupas med åren och en sliten utsida kan ju också vara intressant. Rangliga dörrar, skeva, slitna, bortglömda ellert kanske rent av försummade kan ju bli spännande motiv i rätt miljö. Eva |
|
||||
|
||||
Tack Eva!
Hihi, jag insåg när jag just skrivit det där att det troligen var en projicering. |
|
||||
|
||||
Då ska jag bidra med en övergiven dörr:
|
|
||||
|
||||
Ja, den var också fin! Avskavd färg berättar historia.
|
|
||||
|
||||
Min historia till den bilden är att när jag tog den gick det förbi en man och frågade "You like to live there?"
|
|
||||
|
||||
Den här har också varit med ett tag. Så går det när man tappar kontrollen över krukväxterna.
//PO |
|
|||
|
|||
Vi ville ha hela huset!!!! Så vi hängde upp tröjan för att markera att det var upptaget.....Ni känner säkert igen var... Vad kan inte DEN dörren berätta!!???? Visst måste vi ha en kategori "dörrar"...fönster oxå! Ja, Du Janne..nu får Du att göra!
|
|
||||
|
||||
Senast redigerad av hasa den 2006-11-30 klockan 20:44. |
|
||||
|
||||
[INDENT]
Dörr i Rethymnons gränder om det nu funkar.Var länge sen jag prövade [/INDENT] |
|
||||
|
||||
Dörren från Chora på Amorgos har jag också i mitt album.
Eva |
|
||||
|
||||
Den här trådens utveckling talar för sig själv
Dörrbildsgalleri!! Genast!!! |
|
|||
|
|||
På Antiparos finns en musikbar som heter Doors. Den hamnar definitivt under kategorin slitna och de bilder som finns därifrån passar tyvärr inte på ett sådant oskyldigt forum som detta :~)
Men roligt är det!!!! |
|
||||
|
||||
Så många nya fina solnedgångar
Riitta |
|
|