![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Finns det några vandrarhem eller billiga hotell i Parga? Och vet ni om det är lätt att få tag i något på plats eller måste man boka i förväg för att ha en chans att hitta boende om man är där i början av september? Jag ska ju luffa runt så det är svårt att planera exakt.
![]() Och är det någon som vet om det går någon direktbuss från Ioannina till Parga eller åker man via Igoumenitsa? |
|
||||
|
||||
![]()
Jag känner inte till om det finns vandrahem i Parga, jag har inte sett något, däremot finns där ett par campingplatser.
När det gäller bussen så måste du nog byta i Preveza eller i Igoumenitsa om du åker från Ioannina. Janne |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Glomde saga att i Parga finns ett stort urval av boenden eftersom det huvudsakligen ar turismen man lever av har. Skulle inte tro det ar nagot problem att fixa bra billigt boende har i september. Ga in pa nagon av serveringarna i hamnpromenaden o fraga alltid nagon som har en slakting som har nagot att erbjuda.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Okej, tack för tipsen!
![]() /Linnea. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Janne |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag har faktiskt kommit undan med nagra euro mindre for studion, som ar mycket rymlig och fin. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
De cabins som epiros nämnde tidigare (på Parga Camping) kostar enligt uppgift från densamme 15 £ per natt att hyra. (under högsäsong?) Det verkar inte vara så mycket mer än tak över huvudet, men det funkar ju. Man sover ju ändå bara där
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det funkar nog, vi lär sova på betydligt sunkigare ställen under luffen.
![]() Vad heter hotellet epiros bor på då? Mindre än 20 € låter klart överkomligt för att vara hotell. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Campingen ligger i olivlunden typ bakom Krioneristranden (bystranden), på väg mot Lichnos, om jag förstått rätt. Nära och bra till hamnpromenaden... efter vad jag har förstått.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
|
|