|
|||
|
|||
Sv: Vilken hundras är du?
Jaha. Naturligvis var du tvungen att fråga om det... Kunde du inte glömt hela den frågan...? Min jätte balkong, 8 meter lång, är avdelad i två delar. den ena delen är inglasad och därute är katterna och kollar vädret och fåglarna. Fast nu under vintern är de bara ute lite snabbt och kommer in direkt för att lägga sig på det varma fönsterbrädet ovanför elementet. De har en rätt behaglig tillvaro...
Men jag ska försöka ta mig i kragen till våren, när det blir lite varmare och bättre väder, och sätta upp en träram med nät på den andra delen. Det börjar bli dags om inte samvetet skall ta för mycket stryk.... Peter |
|
||||
|
||||
Bullmastiff och hallspegel.
Är det nu vi ska starta små klubbar med våra artfränder? Tänk vilken härlig konsensus. |
|
||||
|
||||
Jack Russel
Å sedan blev det fåtöljen "Barkarby" (som tycker om livets goda ...) Stämmer ganska bra. Chris |
|
||||
|
||||
Jag blev också en Jack Russel terrier
|
|
||||
|
||||
Blev en Golden Retriver usch vilka meshundar, nåväl kul testa iaf
|
|
||||
|
||||
Själv blev jag en Cocker spaniel och hallspegeln Riska...!
Kul test! /Sussan |
|
||||
|
||||
Jag blev en Dobberman Pilsner
//PO |
|
||||
|
||||
Strävhårig fax, kolli... Och bombhundarna
|
|
||||
|
||||
hehe..har sett lindströms teckningar tidigare...så himla underbara...!
bara gå in på www.bonton.com OBS! En del bilder är ganska "på gränsen" |
|
||||
|
||||
Citat:
Mvh Janérik |
|
|||
|
|||
Hi hi.det här var ju riktigt kul, jag blev oxå en Engelsk Bulldog .Och den beskrivningen av personlighet kan jag verkligen leva med!
|
|
||||
|
||||
Cocker spaniel
Matbordet Norden Lotta |
|
||||
|
||||
Hmmmm....en golden retriver tydligen....känns inte helt sant med tanke på att jag är en warg ....
och ett DISKSTÄLL!!! Jag som brukar spara disk en vecka ibland Ja, där ser man! |
|
||||
|
||||
Jag blev en mops.. Mopsen är barnvänlig, livlig och glad hund med charm, utstrålning och intelligens. jo jag tackar
|
|
||||
|
||||
hejsan.
Mitt namn är Kriti, jag är en äkta grekisk strandhund, dvs "beachdog" inte bich. se mig: http://personal.eunet.fi/pp/triuno/dog/4024old.jpg http://personal.eunet.fi/pp/triuno/d...I2005JUNI4.jpg http://personal.eunet.fi/pp/triuno/dog/kriti07.jpg Jag hör hemma på Kreta i Georgioupoli, bor nu i Borgå i Finland ( kulturens vagga ). Senast redigerad av go-north den 2007-02-23 klockan 12:41. |
|
||||
|
||||
Och jag blev en MOPS! Kan det möjligtvis vara fel på testet? Känner inte alls igen mig. Kan det bero på dålig självkännedom? Moster |
|
||||
|
||||
Å ja blev en sån här hund!
VovYeasou |
|
|