![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej Nikolina.
Spies har också avgångar till Kos från Köpenhamn. Det planet går kl 07.00 på fredagar. Ha en bra tid tills du (ni) skall iväg. Många koshälsningar från Kos jan o anne Senast redigerad av inkfish den 2007-03-17 klockan 13:02. Anledning: långt citat |
|
||||
|
||||
![]()
Men Aris4,
har du lyckats missa FlyMe:s konkurs ?? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Sorry Aris,
såg inte att ditt inlägg var gammalt Laero |
|
||||
|
||||
![]()
Yes Laero!!
Det var gammalt, annars hade jag nog varit i "blåsvädret", hi hi !!! Har bokat med Apollo istället hem oxå. Åker från Rhodos den 24:e Juni från Rhodos till Stockholm för 348 kr ![]() ![]() Fick dock ett tips här på Kalimera att man kunde kolla www.norwegian.no och det gjorde jag, det går mellan Oslo och Kos. Toppen, jag bor ju inte alltför långt från Oslo, nämligen Karlstad. Kanske jag bokar om, vi får se. Då kan jag åka hem den 28:e istället direkt från Kos. Tror det gick på 874 svenska kronor. Om man ville åka den 14:e juni till Oslo fanns det kvar för 376 kr. ![]() ![]() ![]() ![]() Trevlig helg allihop!!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej allihop!!
Precis nu har jag avbokat min resa från Rhodos till Stockholm den 24:e jun med apollo ticket oneway. Så nu finns den för 348 kr igen. ![]() Jag ska ta ett senare plan hem direkt från Kos istället. ![]() ![]() ![]() Men vad gör man inte för att få stanna längre. Yia sas!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
aaa, Airtours har tagit bort Kos ut sitt tidigare sortiment, kollade i förra årets katalog och där fanns det med...resorna dit kanske inte var så populära...
![]() Men SAS flyger till Kos om ni inte vill åka charter alltså... ![]() ![]() |
![]() |
|
|