|
||||
|
||||
Sv: FotoFrågor
Citat:
|
|
||||
|
||||
Jag hade tänkt att publicera de som hamnade precis topplistan senare, bubblarna så att säga. Vet ej när jag gör det, troligen någon gång i december. Jag lägger ut bilderna som hamnade på plats 11-20, men skriver inte vilka exakta placeringar de fick, bara att de bubblade.
|
|
||||
|
||||
Fotografen bakom min favoritbild får gärna ge sig till känna och berätta lite mer. Jag gillar den här bilden så mycket - utan att ens veta vad den föreställer. Är tyget en kjol eller vad?
|
|
||||
|
||||
Tack Lena Malmström Pålsson för din underbara hundbild! Hoppas han/hon är jämt lika glad som han/hon ser ut på bilden
Ivi |
|
||||
|
||||
Citat:
Den är tagen vid det berömda klostret på Amorgos. Bilden visar "det stora blå" och en del av min frus klänning. Hon satt alldeles på kanten bl.a. mängder av kattor i väntan på att vi skulle få gå in i klostret. Håller med, det är en fantastisk bild. Och skulle så vara även om den inte var från Amorgos. |
|
||||
|
||||
Fantastisk bild! Jag har hela tiden trott att fotot var en undervattensbild.
//Zanét |
|
||||
|
||||
Tack Janne!
Och en för Leif Thylin som tagit bilden. Den blir ju bara ÄNNU bättre när man får veta att den var tagen på Amo |
|
||||
|
||||
Lissi !?
Fototävlingen 2005 bild nr 3, hade du en bild med.... tagen på symi. Vilket hotell är det taget ifrån? / Elena |
|
|||
|
|||
Vi bodde i ett hus som hyrdes ut till Apollo av en som hette Kalodoukas..I katalogen stod det under namnet Kalodoukas, men själva huset var ju inte ett hotel utan ett av många små hus som Kalodoukas hyrde ut... Vi hade hela själv i 2 veckor och slapp dela altan med någon..Härligt.
Lissi |
|
||||
|
||||
Tack
Det såg så härligt ut. Ska kolla på nätet om jag kan hitta nåe om det. / Elena |
|
||||
|
||||
det irriterar mig att det står att mest inloggade människor hos kalimera den 22/10 kl 22,37 eller nånting var tex anneli56.Varför?Jag har inte ens varit i närhet av dator det datumet.
Bara undrar |
|
||||
|
||||
Sv: FotoFrågor (OT)
Textremsan med inloggade medlemmar har ingenting med texten flest inloggade medlemmar att göra, där du själv är med visas de medlemmar som är inloggade just nu.
// Helén |
|
||||
|
||||
Sv: FotoFrågor (OT)
Tackar för det!Nu kan jag överleva min irritation!!
Anneli |
|
|||
|
|||
Jag är nyfiken på var denna bilden är tagen. Är det möjligen på Pelepomessos? |
|
|||
|
|||
Ursäkta felstavningen. Såg det först nu, Peloponnesos ska det va (väl?)
Det är inte alltid så lätt att skriva när man har en kelig stooor katt som helst vill ligga på tangentbordet. |
|
||||
|
||||
Jag fick tyvärr inga uppgifter om var bilden är tagen. Ypsilon här på forumet står bakom bilden, hoppas hon läser detta och berättar var bilden är tagen. Jag tippar på Kreta.
|
|
||||
|
||||
Jag är inte Ypsilon men eftersom vi passerade där i juli så kan jag garantera att det är Kreta
Senast redigerad av martinifk den 2006-12-31 klockan 18:53. |
|
|||
|
|||
Jag har tittat lite närmare på var jag har tagit fotot som ni diskuterarade. Bilden visar ett färgeläge vid ingången till "Tripiti ravinen" (inte "Mavri" som jag felaktig skrev tidigare!). Platsen ligger mellan Sougia och Agia Roumeli på Kretas sydkust och båten kan bara lägga till där vid mycket lugn sjö. Länken nedan innehåller en beskrivning hur man kommer dit till fots. Jag hoppas att beskrivningen blev rätt den här gången /Jürgen
http://www.sougia.info/walk-tripiti.htm Senast redigerad av Jürgen den 2007-03-18 klockan 11:04. |
|
|