|
|||
|
|||
Bokat resa!
Nu har vi äntligen bokat resan till Skiathos! Efter mkt jämförande vad gäller pris och kvalité så blev det ett billigt hotell, Galini. Verkade dock ha det mesta...pool, bar, airkondition och frukost varje morgon.
Jag har hört att Galini var något ofräscht tidigare???...någon som bott på hotellet de närmsta åren? Vi ska även på bröllop i Cala baka (meteora) 23 juli....går det regelbundna båtar till fastlandet? ...kostar det mkt? |
|
||||
|
||||
Sv: Bokat resa!
Citat:
|
|
||||
|
||||
Jag och min sambo bodde på Galini sommaren 2003. Inget fel på själva hotellet. Inget överdådigt rum, men det räknar man väl inte med i Grekland i den prisklassen. Trevlig personal och lagom långt från trafikljud etc.
Dock skall sägas att vi blev färre och färre gäster vid frukosten för varje dag som gick. Den var riktigt dålig!!! Kan ju alltid hoppas att en förbättring skett under de senaste åren... Däremot tycker jag att Galini ligger utmärkt bra till. Lagom promenadavstånd in till och från stan på kvällarna och oftast var inte bussen fullproppad med badsugna passagerare på morgonen, när man ville till de fina strändena på dagarna. (Vår favorit blev Banana beach.) |
|
|||
|
|||
Sv: Dålig frukost?
Vad innebär "rikitgt dålig" frukost? Ska man inte räkna med att kunna äta frukost på hotellet?
|
|
||||
|
||||
Hehe...
Surt kaffe, svag juice, torrt bröd och den sedvanliga marmeladen och margarinet... Det var flera med oss som förstärkte frukosten med yohgurt eller liknande. Jag vill dock poängtera att detta var som sagt fyra år sedan och vi hade inget annat att klaga på, så ni ska nog klara er... |
|
|||
|
|||
Tack för info!
Kan som sagt hoppas på förbättring... |
|
|