![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
_Måste_ bara utropa ett jättehurra för den toppentoppen idén om Hörnorna!! Läser varje ord med största intresse. Vilken supergrej! TACK!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() På det viset blir det lite lättare att stå ut till nästa gång man får trampa grekisk mark. Hej från Lena*. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ett stort tack till alla bloggare från olika håll i Grekland!
![]() Den grekiska vardagen kommer verkligen närmare via allas blogg, och så skriver ni så bra också ![]() Passar på att tacka Kiki också som bloggar om den stundande flytten till Kreta (även om bloggen inte ligger här på Kalimera) ![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Ni berättar om olika bloggar. Jag har bara hittat en, från Skiathos. Skulle ni kunna ge mig fler bloggadresser att besöka?
![]() Jag tycker det är underbart med "HÖRNORNA", läser också varje dag. Även den kända bloggen från Skiathos, men det kan aldrig bli för mycket! Tack på förhand! Jenny |
|
||||
|
||||
![]()
Hörnorna kallas bloggar - i väntan på att Kalimeras bloggfunktion börjar användas. Läs Jannes startinlägg så ser du
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det har jag läst, men det nämdes bloggar som INTE ligger på Kalimera. De handlar tydligen oxå om Grekland. Jag kanske var lite surrig så det blev missförstånd.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jag älskar att läsa bloggarna. Alla författarna har skilda erfarenheter och förutsättningar och det de skriver är enormt värdefullt för mig just nu. Lite sugen på harpunfiske är jag, gamla badkrukan. Kickie P.s. Tack för reklamen Ivi, nu fick jag en spark i baken att lägga in det senaste inlägget, just nu är jag pollentrött och hängig. Kan man vara björkhäng? |
![]() |
|
|