![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
TACK, allihop för tips om allt jag ville veta.
Jag har en MASSA tips med mig när vi åker (fast det är hela 2,5 månader kvar och jag längtar SÅÅÅ mycket). M.V.H; Linda!! |
|
|||
|
|||
![]()
Håller med om att Filomilia ovanför Valtosstranden är en jättebra restaurang! Där har vi ätit många gånger!
|
|
||||
|
||||
![]()
Taverna Sakis, her hadde vi Kalimera-middagen 7. juni
![]() ![]() Ellers spiste jeg en knallgod lamme-stifado på den tavernaen som Janne anbefalte. .....mmmm |
|
|||
|
|||
![]()
Taverna Sakis är väl den tavernan där servitörerna dansar på gatan? Flera gånger då vi satt där var det dans och ur bilar som tvingades stanna p g a dansen kom det chaufförer som också gav sig in i dansen....
..och deras friterade ostbollar..MMMMMMMMMMM!!!!! Vilka minnen det väcker! 3 dagar från Symi nu! |
|
||||
|
||||
![]()
Ja det er riktig, Lissi, det var der servitørene danset. Og de var kjempeflinke.
Men generelt må jeg si at det var få tavernaer som hadde live music i Parga. Eller kanskje vi gikk på "feil" steder.......?? Ha en super tur til Symi! Lucky you. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack Lissi och Ingrid för era tips också. Vi är väldigt tacksamma för allt ni har tipsat om. Vi kommer få en HELT underbar vecka i Parga, det är ju helt säkert. Vi kommer i alla fall veta var vi ska äta, *ler*.
M.V.H; Linda & Martin |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Ha det gott allesammans |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Tack allesammans ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Velkommen hjem, Tommy. Det høres ut til at du har har hatt det kanonbra!! Og takk til deg også for mange morsomme stunder i Parga og omegn. ( Båtturen til Korfu gikk kjapt og moro var det
![]() ![]() Ingrid |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Senast redigerad av epiros den 2005-06-23 klockan 16:27. |
![]() |
|
|