|
||||
|
||||
Jag, en romantiker!?
Är jag romantisk??
Enligt följande lista från december-02, under kategorin bästa romantik ligger Sorrento, Santorini och Taormina! Jag har efter -02 besökt Sorrento-05, Santorini-06 och Ska till Taormina om sex veckor! Jag svär vid gud att jag inte använt listan som resplan, och undrar härmed om det är slumpen eller om jag är skånes cassanova? De här europeiska chartermålen ligger i topp, enligt Tickets sammanställning: Bästa stränderna 1. Alcudia, Mallorca 2. Sunny Beach, Bulgarien 3. Ayia Napa, Cypern Bästa romantiken 1. Sorrento, Italien 2. Santorini, Grekland 3. Taormina, Sicilien/Italien Bästa maten 1. Italien 2. Grekland 3. Spanien Bästa kulturen 1. Rom, Italien 2. Kreta, Grekland 3. Toscana, Italien Bästa partymiljön 1. Kos, Grekland 2. Ayia Napa, Cypern 3. Magaluf, Mallorca Bäst för ensamresenären 1. Palma, Mallorca 2. Kreta, Grekland 3. Rhodos, Grekland Bästa lågprisresmålet 1. Turkiet 2. Bulgarien 3. Thassos, Grekland Bäst för barnfamiljer 1. Alcudia, Mallorca 2. Albena, Bulgarien 3. Sunny Beach, Bulgarien Bäst för golfare 1. Algarvekusten, Portugal 2. Mallorca, Spanien 3. Costa del Sol, Spanien |
|
||||
|
||||
Sv: Jag, en romantiker!?
Det enda som förvånar i den listan är att Thassos lyckats komma med bland lågprisresemålen.
Och klart du är en romantiker Ricky Var glad för det!!! |
|
|