![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Har letat men har så svårt att välja vilken ö allt verkar så fint!
![]() Det viktigaste är: (nästan i ordning) Sandstrand(ska vara skönt att gå på) Åker i början på juni så gärna söderut. Många badstränder ![]() Mer att göra än att sola ![]() Vore kul att åka o se lite(fin natur gamla byggnader) med moppe tex Vi är 23 men kommer inte parta mycket vore roliligt om det fanns något nattliv. ![]() Inte kreta och Rhodos Nära från flyget, Kan ni hjälpa oss? Senast redigerad av primator den 2007-04-17 klockan 16:37. |
|
||||
|
||||
![]()
Hej !
Låter som Naxos eller Paros. Eller Skiathos om ni inte vill åka båt. |
|
||||
|
||||
![]()
Karpathos ligger ju långt söder ut och har direktflyg.
Finns nog en hel del att se där också när man tröttnat på att bada. Nu har ju jag inte besökt Karpathos men av det jag läst så verkar det vara en trevlig ö med fina stränder och många fina byar. Mvh. Stina ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ok de verkar jättebra öar! Såg dessa grottorna i milos! men ingen charter dit
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nu har vi bestämt oss för 2 öar att välja på!
![]() Antingen Karphatos eller Samos. Vore jättetacksamma om ni som varit där kunde skriva de positiva och negativa sakerna med öarna ![]() Vi har läst en del men hur svårt är det inte? |
|
||||
|
||||
![]()
Har varit på båda o väljer absolut Karpathos !!!
|
|
|||
|
|||
![]()
Varför då? Verkar vara lika när man läser om dem?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Men de är inte alls lika när man är där.Finns mycket mer att upptäcka på Karpathos.
|
|
|||
|
|||
![]()
om man jämför stränderna och vattnet vad är bäst? Blåser det mycket på karphatos? Vilken stad ska man till på karphatos? Vad finns det att upptäcka? vilken ö är minst turistig?
Senast redigerad av primator den 2007-04-19 klockan 18:53. |
|
||||
|
||||
![]()
Utifrån de få stränder jag sett på Samos vill jag säga att stränderna är bättre på Karpathos. Samos känns mer tillrättalagt för turister och jag tycker att ni ska bo i Pigadia om ni föredrar en liten större ort. Dessutom är maten bättre på Karpathos. Naturligtvis är min uppfattning helt subjektiv.
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
ok tack så jättemycket för svaren! verkligen jättetacksamma! Det lutade åt Karphatos men man vill ju har bekräftelse..
|
![]() |
|
|