![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Läser med intresse dina inlägg.Synd att du bara fått fotogen i dina rakiglas.Vi har fått väldigt god raki på Kreta.Bäst att hålla det för sig själv kanske.Börjar så smått planera vår nästa Kreta-resa.Bil eller inte?Tycker inte trafiken är så farlig där.Värre på Cypern t.ex.Nästan klart med boende.Har tänkt stanna"långtid".Nu är ju "nästan"lite längre ifrån där än här,så vi får se hur det går.Kan tänka mig att det blommar fint i lundarna nu.Ha det bra.
|
|
|||
|
|||
![]()
Även jag läser med förväntan och glädje dina inlägg varje dag. Jag åker till Agia Marina med min dotter på torsdag, så vädret är jag mycket intresserad av!! Det verkar vara lite kallare än "normalt", eller?
Mvh Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Eva
Det är kallare än normalt om nu någon kan säga vad normalt är. Jag har aldrig frysit så mycket tidigare här som denna vintern och sedan full sommar i februari. Jag skulle nog rekommendera att ha lite varma saker med. Bada är inte att tänka på om man inte är fakir eller isbjörn. Det går väl knappast att gå i bikini heller. Men om man kan fixa lä så är det ganska skönt. De flesta av mina vänner går omkring och hostar och nyser just nu. Det är ju en fingervisning. Det är däremot skönt att promenera i de högre byarna lite ovanför. Uffe |
|
|||
|
|||
![]()
Hej, Uffe! Tack för att du orkar blogga dagligen. Det är så himla kul att läsa dig varje kväll. Var på södra Kreta kommer du och Andreas (vem är han, förresten?) att tillbringa nästa vinter?
Lino |
|
||||
|
||||
![]()
Hej
Vi kommer bara att drälla runt ett tag samt utforska Lashiti lite närmare. Andreas är från Rumänien men bor här året runt. Jag har känt honom ett längre tag så det är okay. Uffe |
|
|