|
||||
|
||||
Rapport fran kreta!
Vader: 26 grader och molnfritt.
Har varit i Georgioupolis och solat, sen tog vi vagen over Vrisses och at lunch vid "floden", intog en frappe efter maten. Nu sitter vi pa kaffestugan och tar det lugnt. |
|
||||
|
||||
Sv: Rapport fran kreta!
Hej du
Så du sitter på kaffestugan och latar dig! Slå gärna en signal när du är där eller be Kristina ringa mig så kan vi kanske träffas. Telefon 28210 32732 jag svarar på svenska. Uffe |
|
||||
|
||||
Ja där satt jag och latade mig en dag eller 2 blev det nog. Är hemma nu och såg ditt inlägg, men jag tippar på att det blir en höstvecka på kreta också, ska ringa dig. Kollade lite extra när jag åkte förbi Ozon då jag sett att du är "stammis" där, men jag vet ju inte hur du ser ut... så jag kanske såg dig
|
|
||||
|
||||
Jag syns alltid i min stora svarta skinnhatt. Den är mitt kännetecken. Missar man har det blivit för mycket Tsikouda.
Uffe |
|
||||
|
||||
För min del så var det nog ouzo´n som gjorde det, då raki framkallar en konstig reflex i halsen.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Kickie |
|
||||
|
||||
Va ouzo som är så gott. Har fickan full med ouzo karameller varje dag på jobbet och nu när det blivit helg så tror jag minsann jag ska ta en och gå och titta på tv.
|
|
|