![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jasså Lotta du är inne i dina tidiga morgonvanor redan
![]() ![]() Ja visst har vi haft en underbar vecka trots lite regn och moln ibland. Ätit har vi gjort ...mycket ![]() Jag tyckte de bästa restaurangerna vi var på i Platanias under veckan var Symposio och Nisos, dessa rekomenderar jag gärna. Vårt hotell Caldera Bay var väldigt fint utvändigt men lite "skralt" utrustat invändigt för att vara 4 stjärnor. Dåliga öppettider i poolbar och affär, halvtaskig städning mm. Väldigt få solstolar med tanke på hur många gäster det fanns...som vanligt var det "handduksrace" kl 7 på morgonen ![]() Vi råkade tyvärr ut för ett "ficktjuveri" någonstans mellan flygplatsen och hotellet...vilket vi inte skulle ha sagt i vår anmälan för då gällde inte försäkringen. Hade vi istället blivit "väskryckta" hade den gällt ![]() Tycker precis som Lotta att stränderna är bättre ju längre in mot Chania man kommer från vårt håll... Till de yngre barnens förtjusning så tillbringade vi lite tid på Jumbo när ändå vädret var lite sämre...Lidl fick ett besök också ![]() Lika sorgligt som vanligt att vara hemma igen...som tur är så står det typ 60 dagar på min andra nedräknare innan jag kommer tillbaka ![]() ![]() Malin & co |
|
|