|
||||
|
||||
Hotel Glaros i Kamare
Er det noen som har kjennskap til dette hotellet? Hvordan er rommene, er det rent og fresh? Og sist , men ikke minst prisene. Er veldig takknemlig for svar.
|
|
||||
|
||||
Sv: Hotel Glaros i Kamare
Vi har aldrig bott där, däremot har vi ätit där flera gånger. Ett familjärt ställe, även för sådana som oss som bara kommer dit för den goda matens skull Detta hotell är säkert värt att prova! Så skicka gärna ett e-mail till dom och fråga efter priserna.
Moster |
|
||||
|
||||
Citat:
Priser känner jag inte till. Barbro |
|
||||
|
||||
Takk for svar. Nå har vi bestilt rom og prisen er 45euro. Har hørt at de har god mat der, så dere skal få høre våre erfaringer når vi kommer hjem. Vi har også bestilt en guidet tur med båt og en avslutning i Oia. På veien hjem etter tre uker skal vi ha en busstur med besøk på vingård. Noen som har vært med på noen av desse turene?
|
|
||||
|
||||
Hej Mikkel. Jo du kommer säkert att trivas på Glaros! Jag känner ägarna och det är underbara människor. Nektarios mamma lagar den bästa "Bekri Meze" som finns i Grekland. Den har jag ätit många gånger. Skickar med en bild från Glaros Taverna, det är Nektario som syns i vänster kant på bilden, och till höger på bilden står det en massa Bvitaminer, eller som Nektario brukar kalla det "Vitamina"
MVH Yeasou Senast redigerad av yeasou den 2007-05-28 klockan 20:04. |
|
||||
|
||||
Takk skal du ha yesof. Hvet ikke om jeg skriver det rett. men jeg printer ut bilde og tar det meg! Er det ok
|
|
||||
|
||||
Javisst kan du ta med bilden till Nektario! Hälsa ifrån mig då, Ulf är mitt namn!
MVH Yeasou |
|
||||
|
||||
Visa den bilden och hälsa från Yeasou så får du säkert en öl på huset
|
|
||||
|
||||
Ja visa bilden bara. Jag tror att Nektario vet vem som tagit denMen Inkfish, Nektario vet nog inte att jag kallar mig Yeasou på nätet. Du får nog hälsa från Ulf ifrån Sverige. Eller kör den grekiska varianten. "Charitismos apo Ulf apo ti Souidia"...........
MVH Uffe |
|
|