![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Nu har NI fått värmen!! Efter veckovis med 25-30 grader så har det idag VRÄKT ner regn i Lund, från tidiga morgonen och även nu kl 18.30. fast det verkar lätta litet framåt kvällen.. 13 grader har termometern visat och det har kännts VÄLDIGT bra idag! Så brukar det verkligen inte låta annars
![]() Om någon timme ska vi möta Kalimeror från Kalmar som ska tillbringa kvällen och förnatten hos oss innan de ska vidare med flyg till Samos.... Hoppas det fina vädret fortsätter hos er!! Ha en fin helg! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Så sommaren har kommit på allvar nu? Jag klarar inte värmen längre så mitt bästa Kreta är när det är kring 10-15 grader och lätt duggregn! Då trivs jag! När jag orkar gå på marknad, sitta o ta en fika med vänner och bara vara, utan att svetten rinner!
|
|
||||
|
||||
![]()
Instämmer Gunilla men för min gångstil är det bra.
Uffe |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Malin |
|
|||
|
|||
![]()
Duggregn och 10 grader på Kreta - nej tack! Det vill vi inte ha när vi kommer ner. Värmen skall mjuka upp våra leder och omsluta oss... kylan får vi nog av härhemma...
|
|
||||
|
||||
![]()
Nej i augusti är det sol och bad som gäller, då orkar jag inte med mina härliga promenader i bergen! Malin, jag kommer att bo på Markos, har du tid kan vi ta en fika, hör av dig om du känner för det!
Gunilla |
|
|