![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hei Elisabet
![]() Veiene på vestre Milos vet jeg ingenting om, vi leide ikke bil da vi var der. Vi bodde 3 dager i Adamas og 3 i Plaka og kombinerte vandring/buss og taxi ![]() Det beste rådet j e g kan gi deg er å ta båtturen Milos rundt så tidlig som mulig når du kommer dit. Det er en fantastisk tur, da ser du de forskjellige områdene/strendene ( lettere å vite hvilke du vil prioitere senere i ferien) Denne turen går til Kimolos og, det er lunsjstopp der 2-3timer ![]() Vi brukte det meste av tiden i Chora, fant et sted vi ville bo, og reiste tilbake til Kimolos ![]() Det er mye å se på Milos, det er nok andre i forumet som er bedre kjent enn meg og kan gi deg tips, men Sarakiniko er et "must". Vi tok buss nesten fram til Apollonia og vandret tilbake fra Papafragos og videre bukt for bukt til vi kom til Sarakiniko, det anbefaler jeg ![]() Vandringen n e d fra Plaka (via katakombene og stedet de fant Afrodite) til KLIMA var også fin, tilbake gikk vi via Tripiti, Milos er ei spesiell og flott øy ![]() ![]() |
|
|