![]() |
|
|||
|
|||
![]()
någon som bott på calseras lillium hotel och om det finns någon som har ett tips på bra resturanger i dess närhet.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har bott på Calderas lilium i juni -06
Kan verkligen rekommenderas! ![]() Men du ska veta att det ligger ungefär 2km från Fira. Det är bara att följa huvudvägen rakt in i Fira. Å andra sidan hade priset varit betydligt dyrare om lilium legat i mitt i Fira. Eftersom vi tycker om promenera så var avståndet inga problem. Ibland gick vi in till Fira och tillbaka flera gånger om dan. I närheten av hotellet finns inga restauranger utan mest hotell och butiker för lokalbefolkningen. Det går en gratis skyttel ett par gånger om dan mellan hotellet och Fira, men jag tycker att det var dumma tider. Den mycket trevlige chauffören och allt i allon på hotellet kör och lämnar dig i Fira för 4€ Äh, jag drar iväg några bilder i mejlen till dig, så ska du få se hur fint det är! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Går du två km på fem minuter ![]() ![]() Jag är imponerad! ![]() Oss tog det c:a 25 minuter |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Camilla |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Vi tog den resan med taxi flera kvällar och med bil tog det C:a 5 min. Var du nöjd annars med Fira? Själv tycker jag att det är en vacker och fascinerande plats om man är där med vetskapen att det är hårt turistifierat! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jag är nöjd med Fira, har varit där x antal gånger och syftet denna resa var att njuta av livet tillsammans med 3 vänninor! Och det gjorde vi för fullt! ![]() |
![]() |
|
|