Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hej, nu är vi tillbaka igen

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2007-06-19, 22:40
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Årets ö-luff

Har de senaste åren rest utomlands två gånger per år vilket tär på sparkapitalet. Nu i höst flyttar jag in i en ny bostadsrätt och några möbler behöver bytas ut.

Känner också att när jag reser på försommaren missar jag den ljuvliga skira grönskan och ljuset vi har här uppe. Reser jag i början av hösten är det också vackra klara höstdagar eller varma sensommardagar som går förlorade. Plockar gärna lite bär då och vandrar i våra fina skogar. Reser jag mitt i vintern missar jag kanske inte så mycket men då vill jag resa långt till Sydamerika eller Asien. Vi bor i ett fantastiskt land och nu när jag kom hem blev det så påtaglig att juni snart går mot sitt slut.

Nästa sommar kan jag tänka mig en tågresa genom Sverige. Bo på vandrarhem
och kanske besöka någon trevlig folkmusikfestival. Ta en tur över till Danmark eller besöka sonen i Oslo där han jobbar några veckor varje månad.

Ios var nog mer än ok och jag ska försöka utveckla mina tankar senare när jag landat färdigt mentalt vilket brukar ta ett par veckor.

Eva
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:05.