![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej Ulf och fortsatt trevlig midsommar!
Själv så arb tanten så det blir en lugn och stilla Midsommar. Haft dator i 25 år och sen havererar det - förstår hur du känner dig och du har säkert gått ned lite i vikt pga genom att jag gissar du trippat runt*ler* Ja är det något som är störande där nere så är det väl just Nato som gör lite som de vill. Kul att du tog upp detta med semestern och hur den kommit til,för det är många som inte vet och som kanske kommer till eftertanke? Vad gäller hänmatta med ställning,så testa inte - livsfarligt! Jag köpte en sån och en husvagn en gång med alla attiraljer och drog till Öland och när jag fått riggat upp allt och tagit en pilsner, så tro fan inte ställningen tippade bakåt och där låg man likt en skalbagge på rygg och kunde inget göra ![]() ![]() Inte nog med det så tog den i backen också fast jag skulle ha 5-10 kg till godo,men det var bara fram med en pilsner och börja trockla*ler*. Idag så vet jag inte vilket öde den gick tillmötes,för affären jag köpte den i fick tebaks den. Förstår att det kan kännas lite ensamt nere på Kreta ibland,men jag har funderat många ggr på att göra detsamma som du - kanske vem vet? Ha det bra! |
|
|