|
|||
|
|||
Kan noen please hjelpe meg?
Holder på å planlegge årets ferie, men blir ikke enig med meg selv.
Turen går til Chania, og vi ønsker ikke ta turen til Platanias/Agia Marina denne gangen, Synes det ser idyllisk ut i Georgioupolis, men er det så øde som det ser ut som? Har med meg en 13-åring, som gjerne vil shoppe litt (og da mener jeg bare LITT) Og hva med Kalives eller Almirada? Håper virkelig noen kan hjelpe meg slik at jeg får bestilt snart... |
|
|||
|
|||
Sv: Kan noen please hjelpe meg?
Ingen?
|
|
|||
|
|||
Hej! Jag skulle absolut välja Georgioupolis. Kalives är ganska okej ur shoppingsynpunkt, men i Almirida finns mest mäklarkontor. Från Georgioupolis är det enklelt att ta sig till Rethymnon, om din dotter vill ha flera affärer att välja bland.
Lino |
|
|||
|
|||
Må bare få si meg enig i at i Almyrida finns det ingen shoppingmuligheter...men ellers er plassen virkelig idyllisk! Vi hadde 14 dager de i fjor,i år går turen til Agia Marina.
|
|
|||
|
|||
Tusen takk for svar
Vi trenger ikke store "shoppingen" for å bli fornøyd, barna finner mye rart på supermarkedene også Og det er vel ikke langt inn til Chania? Har mer eller mindre bestemt meg for Kalives eller Almyrida, men jeg sliter litt med å finne boplass. Noen som har tips? Mååå være pool, har barna sagt |
|
|||
|
|||
Vi bodde på Almyrida Beach.Fint hotell,og god mat!Du har helt rett i at unger kan finne skatter på supermarkeder..Slike finnes det en del av der.
Vi tok bussen til Chania noen ganger.Enkelt og lett å finne frem.Husker ikke hvor lang tid bussen tok,men det gikk ganske fort. |
|
|||
|
|||
Da har vi bestilt. 14 dager i Almyida, på Marianna apartments. Noen som har vært der?
|
|
||||
|
||||
|
|
|