Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa runt i Grekland

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2007-07-07, 19:38
Sharons avatar
Sharon Sharon är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2007
Ort: Sundsvall
Inlägg: 22
Standard Buss Aten-Agios Konsantinos

Är det någon som vet vilka tider bussarna går från Aten till Agios Konstantinos.
Svara med citat
  #2  
Gammal 2007-07-07, 21:43
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 12 984
Standard Sv: Buss Aten-Agios Konsantinos

Jag har haft turlistan sparad men hittar den inte nu..Det enda jag vet är att bussarna går tätt!! Tror ca en gång i halvtimmen, men i varje fall en gång per timme!!! Vi åkte förra året den sträckan.

Tom här på Kalimera hjälpte mig att hitta den...Kanske han kan hjälpa Dig???

Lissi
Svara med citat
  #3  
Gammal 2007-07-07, 21:57
Sharons avatar
Sharon Sharon är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2007
Ort: Sundsvall
Inlägg: 22
Standard Sv: Buss Aten-Agios Konsantinos

Tack Lissi, ja om Tom vet så vore det snällt. Vi landar i Aten den 20 juli klockan 14 och vill försöka hinna med fäjan innan den sista går till Skiathos.Kom ni från flyget när ni åkte sträckan? Jag undrar om det går fortare med Taxi från flygplatsen in till bussterminalen eller om det inte är så stor skillnad att ta bussen!
Svara med citat
  #4  
Gammal 2007-07-07, 22:27
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 12 984
Standard Sv: Buss Aten-Agios Konsantinos

Citat:
Ursprungligen postat av Sharon Visa inlägg
Jag undrar om det går fortare med Taxi från flygplatsen in till bussterminalen eller om det inte är så stor skillnad att ta bussen!
Om ni kommer kl 14 så hinner ni garanterat att ta buss in till Aten Stathmos Kiffissos..(tror det kostade drygt 3 euro pp).sen taxi därifrån till den andra stationen där buss till Ag. Konstantinos går.(vi betalade 4 euro för taxin) Vi åkte inte från flyget till Ag . Konstantinos utan vi kom från Nafplio och bytte busstation....
Sista båten (Flying Dolfhin- typ) går 19.15 från Ag. konstantinos 64euro för 2!... Dyrt men snabbt... Du har väl sett båttiderna genom länken på Kalimera antar jag...
Jag vet inte om det går buss direkt från flyget till den stationen(glömt namnet) där buss till Ag Konstantinos går... Jag ska leta på nätet och se om jag kan hjälpa Dig bättre!!!!

Lissi
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT