|
||||
|
||||
Jag önskar mer bakgrundsbilder
Jag önskar att fler av alla dessa underbara bilder som finns här på Kalimera kunde komma in som bakgrundsbilder. Har sett så otroligt många vackra solupp-och nergångar +jättemånga andra fina vyer. Det skulle vara kul att variera lite eller....?
|
|
||||
|
||||
Sv: Jag önskar mer bakgrundsbilder
Här är mina grekiska bilder, om Du hittar nå´t Du gillar så klicka först på den lilla och sedan på den mellanstora bilden, då får Du upp originalfilen och den är mer än nog som bakgrundsbild. Högerklicka sedan och välj 'använd som skrivbordsunderlägg'
//PO |
|
||||
|
||||
Vet inte om det är tillåtet men jag brukar sno bilder och lägga in som skrivbordsunderlägg, högerklicka och välj använd som skrivbordsunderlägg.
Gunilla |
|
||||
|
||||
Tack!
Åh vilka fina bilder! Nu har man så att det både räcker och blir över. Tack än en gång!!! Kerstin |
|
||||
|
||||
Jag ska snart byta ut bakgrundsbilderna på Kalimera till nya fräscha bilder.
|
|
||||
|
||||
Nu finns det fyra nya bakgrundsbilder, från Lefkas, Kefalonia, Zakynthos och Ithaka. Länk finns på förstasidan.
|
|
|||
|
|||
De nya bakgrundsbilderna
Tack för de nya bilderna!
Fantastiska vyer!! /K |
|
||||
|
||||
Sv: De nya bakgrundsbilderna
Visst är det! Även om bilden från Zakynthos är en aning uttjatad är vyn ändå alldeles galet häftig.
|
|
||||
|
||||
Jättebra och fina bilder, om det vore så att man hade en normalstor monitor... finns det NÅGONSTANS man kan få tag i fina bilder från Grekland som passar en 22" widescreen? Det lägger sig som en liten plutt i mitten bara med vanliga skrivbordsunderlägg. Eller kan man ändra någon inställning på skärmen?
Dagens I-landsproblem... |
|
||||
|
||||
Högerklicka på skrivbordet, välj egenskaper, skrivbord och position = anpassad så töjer sig bilden till din skärm. Funkar inte så bra på porträtt och andra bilder som behöver fast höjd/bredd-förhållande.
//PO |
|
||||
|
||||
Efter lite pill och letande så löste det sig. Jag har inte hunnit vänja mig vid Vista än och det är smått irriterande när inte grejerna ser ut som man är van vid. Men nu har jag snott en av dina fina bilder PO och lagt som bakgrund! Den blev lite "pixlig" men det får jag leva med! Tack för hjälpen!
|
|
||||
|
||||
Ok, gissar att det är de äldsta skannade bilderna från Leros eller Lesvos?
De är från modemtiden och lågupplösta. //PO |
|
||||
|
||||
Nä, det var en bild från Lefkas (har jag för mig) med en glad gammal gumma och två katter mot en vit vägg. Minns inte vad fotot hette. Men det var en härlig bild och man blir glad av att titta på den!
|
|
||||
|
||||
Ok, jag vet vilken, tuff gumma i bergen, tyvärr också skannad.
//PO |
|
|