![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Ok Lissi, tack. Det kändes ganska prisvärt med tanke på att vi är så många. Vi kunde fått rum med "nedsänkt terrass" för 50€ men det valde vi bort. /Hans
|
|
|||
|
|||
![]()
Vi har valt att inte förboka då vi bara är 2 så vi letar boende på plats och chansar på att hitta något prisvärt Vi kanske syns i vimlet!
Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Annars vill jag tipsa om Pension Irene i Naxos stad. Läget är jättebra. Om man forsätter gatan som går "innåt" där hamnen tar slut (förbi den omtalade ost och kryddaffären) passerar en skola och går in bland de vanliga bostadsgränderna så ligger Pension Irene I där. Varför jag trivdes så bra är just att det låg mitt i vardagslivet. Ett kvarter bort fanns bageri och supermarket, till för Greker inte turister. Viss begreppsfövirring råder här också, det finns även ett Irene II, samma ägare. En varning bara - om ni ska bo där en söndag morgon: kl 7 OCH 8 OCH 8:45 ringer kyrkklockan ![]() ![]() Priset då: Vi är sådana mesar och förbokar, vi bodde där 30 juni - 4 juli (4 nätter) 5 pers i en liten tvårumslägenhet för 60 € natten. Det går säkert att få billigare på plats. /Marianne |
|
||||
|
||||
![]()
Vi var inom Naxos förra veckan (trots att vi hade dyrt och heligt lovat oss att vi INTE skulle dit i år... så mycket var det löftet värt
![]() Celbe |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jag har bott i såna rum två gånger. En gång för att inget annat fanns, det var dessutom så fruktansvärt varmt att det var okej för de få nätter det handlar om. Mina reskompisar hade en stor lägenhet högre upp i huset så jag kunde balkongsitta hos dem. Den andra gången var det just på naxos, bunkerbalkong där jag satt och studerade fotknölarna på de förbipasserande över min retsina. Inte min uppfattning om ett balkongsitt ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Instämmer precis hur kul är det att se fotknölarna på folk.
![]() Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Det gick väl an innan crocs, men...
![]() |
![]() |
|
|