|
|||
|
|||
Första gången på Thassos...HJÄLP
Har beställt en resa till Thassos i september,vi ska åka med airtours och bo på Hotel Emerald.Är det någon som har vart där och kan berätta om det ligger bra..jag älskar Skiathos och har vart där hur många ggr som helst,men bestämt att nu får det bli något annat!!!Känner en viss oro över att överge min favorit ö...
Är Emerald ett bra val tro,det ligger i Skala Panagias.Jag vet INGENTING om Thassos så hjälp mej... |
|
||||
|
||||
Sv: Första gången på Thassos...HJÄLP
Japp, det är ett bra val. Jag har inte bott på Emerald men min syster gjorde det förra sommaren och var mkt nöjd. Vi bodde i Skala Potamias, som inte ligger så långt från Skala Panagia. Stranden är helt underbar. Vi promenerade till Golden beach några dagar. Vi var väldigt nöjda med Thassos och det tror jag att du också blir!
/Ulrika |
|
||||
|
||||
Hej! Jag har bott på Emerald för två år sedan. Det är ett trevligt hotell med en vänlig ägarfamilj. Enda nackdelen är att det ligger ovanför en jättebrant backe. Men när man väl kämpat sig upp där, har man Thassos vackraste utsikt!
Ni kommer säkert att få en trevlig vistelse på Emerald. Lycka till! |
|
|||
|
|||
Det är kanske bra med en backe till Hotellet med tanke på all god mat
man äter!?Finns det några rest. ni kan rek.? |
|
|||
|
|||
Sitter i regnrusket och "filosoferar"...är Skala Panagias en liten by,det är
svårt att utläsa i katalogen.Eller är det bara Tavernor,livsmedlesaffär och ett bageri?!Så står det att läsa om det... det är ju alltid trivsamt om man kan gå och titta lite i affärer om regnet öser ner. |
|
||||
|
||||
Skala panagia och Skala potamias går nästan ihop. Skulle tro att det finns fler restauranger i potamias. Där ligger restaurangerna längs strandpromenaden. Vi gick till Skala panagia en kväll och åt, men tyckte det var mysigare i Skala potamias.
/Ulrika |
|
||||
|
||||
Filippos och Magic coast var två bra restauranger tyckte vi!
/Ulrika |
|
|