![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Här är det typisk Göteborgsnö. Regn, några cm issörja som ska frysa på!
Har idag njutit av att jag går en jätterolig utbildning! Känner med mina kollegor som fått klä på 15 småttingar i overall och regnställ, vantar som åker av och blir våta kalla små fingrar. Gå in med alla igen men då med våta kläder, trötta och hungriga barn.Vara inne-glöm ![]() Håller med om att vintern har varit härlig och vacker i år. Bilden tog jag i måndags morse. Hjärtat var inte gjort till mig men jag ger det till er. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Själv gick jag för en gångskull gick i tid från jobbet...17.00 men det var bara att vända tillbaka....inga tåg går norrut pga vad man kallar "olycka" vid Karlberg. Jag blir så ledsen varje gång, att en människa kommer fram till ett sådant beslut? att hoppa framför ett tåg, väldigt tragiskt. Och som pendlare till Stockholm varje dag så är det tyvärr så att detta sker flera gånger per månad tyvärr! Och i morse stod jag still med tåget i över 1 timme pga signalfel...nåja tåg problem är nog ett annat inlägg, sorry
Så snöyran då? Mina grabbar är överlyckliga att det blir mer snö.. det ska upp till Romme på fredag och hoppas vinden lagt sig till dess för perfekt snowboard väder själv e jag sisådär men som någon sa lite bra träning att skotta snö! Håll i hatten där ute. Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
Usch! Det verkar snöa i hela Sverige nu...här i Gävle med! Här ska det tydligen komma upp till 20 cm snö!
![]() Vintern gör sig bäst på vykort...och jag gör mig bäst i Grekland! ![]() Yanna som INTE gillar vinter!! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Som vikarierande förskollärare med 2-4-åringar så är det väldigt mysigt med 1,5 timmars utevistelse i snön varje dag. Det gäller att ha varma kläder men OJ så härligt alla har i snön och det snöar/blåser fortfarande i Kalmar. För att vara vinterhatare har jag överlevt bra så här långt ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Visst är det kul med snö för barnen...och möjligtvis för dig, Lissi ![]() Men jag har definitivt vuxit ur barnaskorna för längesen...iaf när det handlar om vinter...men inte annars! ![]() Yanna |
|
|||
|
|||
![]()
I morse var jag ute och skottade snö, var tvungen att få bort lite så att hönsen kunde vara ute och picka.
Det typiska är att efter skottning med ryggont som följd, så kom regnet!!!! ![]() Yvonne |
![]() |
|
|