|
||||
|
||||
Sv: Er AEOLOS i Pigadia OK ?
- ja, j e g fikk låne min datters mobil for å sjekke noe på nettet, det var h e l t håpløst..for m e g - men for henne fungerer det fint
|
|
||||
|
||||
Citat:
- men nå ser jeg skrikis sier Airtour flyr fra Arlanda til Karpathos, det er jo bra Ja, jeg vet forskjellen, norsk by = svensk stad vel Takk for tips om engelske Karpathoslinker Vi var på Karpathos for 6 år siden, da leide vi bil og fikk med oss en god del av øya, men vi har mye usett og - tenker jeg finner det jeg "trenger" i Janne's E-guide og i trådene i forumet |
|
||||
|
||||
Nå kan jeg bekrefte Sailorman's anbefaling av Aeolos,
kom hjem søndag etter ei h e r l i g uke i Pigadia Aeolos var et pent og veldig bra sted å bo, vi hadde en romslig og fin leilighet, vertskapet var hyggelig og beliggenheten var helt flott syntes vi - v e l manglet vi havutsikt (det visste vi), kunne skimte havet mellom noen trær, men det var kun 2 minutter å gå til den deilige stranda ( krysset gata og gikk en kort sti dit), til byen syntes vi også det var passe langt, såpass ønsker vi å gå Supermarked fantes rett om hjørnet om man ikke ville gå litt lenger for å få bedre utvalg Vi vil gjerne ha familien/barnebarna med til Pigadia, Aeolos en gang, det er pool der og - men den benyttet ikke vi |
|
|