![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ulf o Päivi!
Tack för ett mycket roligt och underhållande resebrev. Vore toppen om det fanns ett litet album med flera bilder från er resa? Om så är fallet undrar jag under vilket medlemsnamn jag hittar er profil? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Kul läsning som fick mig att drömma tillbaka till Amorgos som jag var på för sju år sedan. Kommer bl.a. ihåg den gamle mannen som sådle färjebiljetter.
// KR |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Ulf och Päivi
![]() Tack för ett trevligt och underhållande resebrev! ![]() Ulf, det är mycket vi män måste stå ut med, vad vi än gör och hur bra det än är, så är det aldrig tillräckligt! ![]() //PA ![]() Som också blev "Friherre" den 1/6 men lite i förtid, med avtalspension ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Stackars er!!! ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för alla vänliga ord om resebrevet från Amorgos. Ni som glömt mitt nickname behöver inte skämmas för det. Jag har inte haft något förrän nu. Det ingår dock i min planering som jag gjorde i Katapola att jag skulle lägga in mig som användare på Kalimera. Detta har dock först nu blivit av.
Vad beträffar den intressanta frågan om vilka som är bäst, män eller kvinnor, tar jag det säkra före det osäkra och fegar ur. Detta är ju trots allt mitt första kalimerainlägg. Ulf ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Välkomna hit båda två! Vi hoppas att ni får mycket glädje av oss alla här, män såsom kvinnor ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Ert resebrev från Amorgos var ju en start på Kalimera-medlemskap som inte går av för hackor. Välkomna!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack grabbar för trevlig läsning och sköna bilder i Sifnos-resebrevet. Härligt sätt att jubilera på! Grattis i efterhand!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Härlig läsning!!!! Tack, tack!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Finfint resebrev. Speciellt uppskattat var att ni på ett naturligt sätt lyckades få in så mycket text om en av våra största fotbollsspelare genom tiderna!
|
|
||||
|
||||
![]()
Trevlig läsning och fina bilder från Karpathos.
Men bilden med parkeringsbromsen borde varit med i fototävlingen om Grekiska speciallösningar istället ![]() Lars |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Men är det inte så att man gärna lägger de allra finaste och roligaste bilderna i resebreven?? Jag gör ofta det för man vill ju så gärna "sälja" sin favoritö! Men en bra bild har jag till nästa tävling.. ![]() ![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ännu ett resebrev är publicerat. Denna gång är det från Annki som har varit på Rhodos nu i december. Det är verkligen en helt annan ö så här års! Kolla första bilden på Eli beach så förstår ni vad jag menar.
![]() Läs resebrevet här... |
|
|||
|
|||
![]()
Annki!
TACK för ett härligt resebrev! ![]() Som jag njutit av alla bilder! Det är så fina foton!! Visst är Grekland underbart off-season. Mycket härligare än mitt i sommaren. Detta var en riktig kick inför vår resa på fredag ![]() Frappe, Du kanske har tips?? är det inte i de krokarna Du brukar hållas?? Vad finns att se? Idag kom mail från bilfirman med uppgift om att bil väntar vid ankomsten precis som vi beställde för 6-7 månader sen. Vi hade just undrat hur det skulle funka. Jag kanske också kan knåpa ihop ett fotoresebrev efter hemkomst.... Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Jag älskar dina blomsterbilder, Annki. Och så får man kunskaper också.
Gränderna i gamla stan pånyttminner mig om våra vandringar där. Dock vill jag glömma den gången vi kom från Kzo klockan 4 på morgonen och inte hittade nyckeln som Kamiros gömt i gränden utanför vårt boende. Då såg gamla stan lika öde ut som på dina bilder. Men klockan 7 vågade vi ringa den äldre herren och fick inta vår studio. Tack, än gång för fina bilder! Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Annki för fantastiska bilder! Tänk att det är så vackert även i december!!
Ibland funderar jag faktiskt på vad det är som gör att vi står ut i kompakt vintermörker, snålblåst och slask! ![]() Lena |
![]() |
|
|