|
||||
|
||||
Sv: Bokat till Kos
Citat:
Vi åkte med båten igår och hade en övernattning på Kos men vi önskade nästan att vi hade blivit inblåsta Åh vad vi kom att tycka om Lipsi! Poseidon var ett fantastiskt boende och maten, människorna ALLT var så jättebra. Vi kommer definitivt att återvända! Vi landade på Landvetter i 11 grader, ösregn och hård blåst. Hade det inte varit för Lupinerna som blommade så vackert utmed vägrenen så hade man trott att det var höst och inte försommar. //maji |
|
||||
|
||||
Citat:
Maten tyckte vi var god nästan överallt men Manolis blev favoriten. Ni har verkligen något att se fram emot //maji |
|
||||
|
||||
Hei, ja kanskje vi sees da
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Vad kul att ni trivdes så bra på Lipsi! Gillar man lugna avslappnade öar så är det verkligen en pärla!
Själv har jag verkligen fastnat för Lipsi och om drygt 2 veckor åker jag dit för femte gången! |
|
||||
|
||||
Hur länge stannar du denna gång?
|
|
|||
|
|||
Ca 4 veckor! Längtar!
|
|
||||
|
||||
Du har verkligen funnit ditt paradis! Härligt!
|
|
||||
|
||||
Citat:
//maji som redan längtar tillbaka |
|
||||
|
||||
Oj vad avundsjuk jag blir. Men OK, vi kommer i september.
Var bor Ni på Lipsi? Vilken väg åker ni dit? |
|
|||
|
|||
Har testat några olika ställen, men i år blir det Galini som jag också bodde på en del av tiden förra året och som jag var mer än nöjd med!
Jag flyger från Köpenhamn till Kos (mellanlandning och byte av plan i Aten). Reser med Aegean (precis som förra året). Sen blir det ju en övernattning på Kos innan det går att ta sig till Lipsi men det är helt okej. Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge, heter det ju! Förresten bruker jag vara avundsjuk på dig när du åker ner i september, det verkar vara en härlig månad att resa dit. (men som lärare har jag inte den möjligheten) |
|
||||
|
||||
Ja Smultron .då har Du något att längta till. Jag som pensionär kan ju åka när det passar bäst. Vi har varit i Grekland i ca 25 år och sett massor av öar, men nu är vi nog fast för Lipsi tills vi inte orkar resa längre. Njut av Lipsi så länge Ni kan.
|
|
||||
|
||||
Verkar vara en hel del lärare på forumet, eller har jag fel?
/Netwolf |
|
|