|
||||
|
||||
Sv: Det blir Amorgos i juli
När jag var på Amorgos i september bodde ett par vänner på Levrosso. De var jätteförtjusta i sin studio, läget, ägarskapet osv - men vägen över berget var, som Netwolf säger, inte rolig i mörker. De har lite knäproblem osv så de tyckte att det var en både dryg och farlig väg, eftersom den inte är upplyst.
Egialis enda taxiförare verkade dessutom inte vara av det pålitligare slaget, de hade svårt att få tag i honom. En gång när de ringde befann han sig på Naxos Men själva stället är fint, den lilla viken fantastisk och tavernan har god mat och underbar atmosfär. Vill ni kika på något annat i Egiali, men som ändå ligger lite för sig själv, så kan jag rekommendera Erisimo apartments. Härligt ställe med fantastisk vy och jätterara ägare. |
|
||||
|
||||
Janne - tack för att du länkade!
Jag blev tvungen att läsa igenom det igen nu. Vilken dag det där var <3 |
|
||||
|
||||
Förstår att det är ett härligt minne.
|
|
|||
|
|||
Vill, om du och ni söker alternativ, slå ett slag för Pension Askas. Ni kommer garanterat att trivas där.
Möjligen kanske det vara ett bra alternativ att gå bort till stranden och tavernan en bit bort från byn i dagsljus och han nära till tavernor och annat på kvällarna? Så härligt för er med en Amorgosresa i sommar! /Magnus |
|
|||
|
|||
Citat:
Våga |
|
|||
|
|||
Tack så jättemycket för alla fina tips!
|
|
|||
|
|||
Vi har bestämt oss för att vara wild and crazy och dela upp resan så vi tar de fyra sista nätterna på Naxos. Ska bli jättekul att se Naxos också!
|
|
||||
|
||||
Om ni inte har varit där så blir det en perfekt kombo med Amorgos.
|
|
|