![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Min avatar är tagen på stranden i Leonidio Plaka mot Spetses. Det är en soluppgång det handlar om och den lilla båten är säkert på väg till något spännande ställe.
Mvh Janérik Senast redigerad av Janérik den 2006-05-30 klockan 19:49. Anledning: Tyrckfel |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Såna där gubbar tenderar att ha exakt samma kläder nästa säsong när man kommer ![]() ![]() Men han är underbar så jag hoppas faktiskt att jag ser honom. |
|
|||
|
|||
![]()
Elisabet!
Vilken underbar bild av gubbarna. Jag hade bara tänkt mig en.... Kan Du inte ha den andra som avatar nu ett tag?? Lissi- som ska byta avatar efter sommarens resa. |
|
||||
|
||||
![]()
[INDENT]
Citat:
[/INDENT] |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Min e från Parthenon,(tidig förmiddag o nästan inget folk)...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Fast egentligen har han byxor på sig. Det syns bättre framifrån... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
och min avatar är från min by Nea Pefki Trikala, mitt hus är högst upp till höger på bilden.
Yvonne |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag har undrat varför du hade en bild på en neger med gevär och kalomeratröja? Men detta förklarar saken! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Citat:
![]() ------------------------------------------------------------------ Upprepar frågan om översättning av texten ovanför porten. Jag skulle verkligen vilja veta vad det står där. Här är bilden igen: ![]() Jag har försökt transkribera, men det är ett par saker jag inte förstår, dels ett tecken som ser ut som 8 (på tre ställen) - är det en åtta? Dels de små tecknen på två ställen. Är det små bokstäver och vilka i så fall? Jag har gissat lite i detta försök: ANTHROPETINA SEB8 AGAPA KAI PHOB8 TON.THEON. KAI MEMIE al OTI ANTHROPOS EISAI ANTHGEROE ONAOS OITOS EKTHEMELEION YPO EXOLON MENL PAP NIKOLAOI SZAMPANAKE Txdt MARTI8 1889 Alla ni som är så duktiga på grekiska, var snälla och försök! Tack ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Elisabet: Jag har flyttat över mitt svar ang översättningen till språk-forumet.
//Zanét ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Nästan synd, det var så mysigt med en moderator som NÄSTAN spårade ur! ![]() ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Min är från Thailand, en liten by på ön Koh Samui. Bilden är tagen inifrån vår bungalow som låg precis i vattenbrynet, och detta var vår utsikt varje morgon när vi slog upp dörren.
Tyckte att denna bild passade mig då jag gillar att gå barfota (d.v.s. varma platser i allmänhet). |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Min föreställer strandkanten på Lemonakia. En strand på Samos som var fantastisk fin!
Lotta |
|
||||
|
||||
![]()
Min bild är tagen i Xerokambos på Kreta. Helst hade jag sett att min avatar föreställde Makrigialos som är mitt favoritställe, men det får bli efter nästa Kreta-resa...
Göran |
|
||||
|
||||
![]()
Kyrkklockorna ovanför hamnen på Milos!
|
|
||||
|
||||
![]()
Och min bild är tagen på Naxos... sommaren 2004. Kanske borde byta till en nyare efter sommaren..
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Skopelos stad 2004.
Jag säger som flera andra.... dags att byta avatar snart! Carina |
![]() |
|
|