|
||||
|
||||
Sv: Fototävling 2014
Det är för att den troligen är skriven på en iPhone som jag gör nu. Kalimera fungerar inte så bra då. Inte Karis fel. Eva
|
|
||||
|
||||
Jag är glad att jag inte röstar, för det skulle vara väldigt svårt.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Når jeg trykker på " skicka inn" kan disse "ordene" bli delt på to linjer, om jeg da ikke ser på innlegget og redigerer.... Er det så vanskelig har jeg bare ett forslag la være å lese |
|
||||
|
||||
Citat:
Det finns ju en förklaring till allt |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Nu har jag röstat och det var inte lätt ska jag säga! Oj, vad många härliga bilder!
Det skulle kanske vara lite lättare om man kunde se alla bilderna på en sida samtidigt? Då skulle det bli en bättre överblick. Något att tänka på till nästa år? Katitzi |
|
||||
|
||||
Idag är sista dagen att rösta i kategori SEMESTER.
|
|
||||
|
||||
Nu är bilderna i den mycket svåra kategorin ROLIGASTE BILD publicerad.
Sista dag att rösta är den 28 november. Tänk på att du får rösta på tre bilder. Den bild du placerar som nummer ett får 3 poäng, tvåan får 2 poäng och trean får 1 poäng. |
|
||||
|
||||
Känns som det finns en röd tråd i denna kategori!
Ett kort gav mig ett gott skratt, Så den blev solklar etta! Plats 2-3 var knepigare. |
|
||||
|
||||
Katter är uppenbarligen roliga...men mycket annat roade mig också.
|
|
||||
|
||||
... en bild var oslagbar tycker jag så tre poäng går till den. Vilka de andra blir har jag ännu inte bestämt men helt klart finns det några som man ler åt lite extra
|
|
||||
|
||||
En befriande kategori där varken fototeknisk skicklighet, bildkvalité eller komposition är det väsentliga...
Simetra - som nu gjort sina tre val (och eg. inte gillar att skriva i tredje person ) |
|
||||
|
||||
Det är fel på en länk.
På den här sidan http://kalimera.nu/bilder/foto2014/index.html Så är länken till bild 60-66 felaktig http://kalimera.nu/bilder/foto2014/rolig/61-70.html Borde vara http://kalimera.nu/bilder/foto2014/rolig/61-66.html Det är rätt på de övriga sidorna men på första sidan så är det som sagt lite fel. |
|
||||
|
||||
Fixat nu. Tack för din uppmärksamhet!
|
|
||||
|
||||
Röstat och klart i kategorin Roligaste bild.
Det var mycket svårt att välja, men hittade en bild som jag faktiskt tror att jag vet var den är tagen, så den fick bli mitt första val. Nu ännu en gång, lycka till till alla bidrag |
|
||||
|
||||
Röstat och klart i Roligaste bild. Hittade också enligt mitt tycke en klar etta men sen var det lite knepigare och en del bilder hittade jag inget som helst roligt i. Men det är klart det kan ju vara så enkelt att det är min humor som det är fel på .
BOKA |
|
||||
|
||||
Citat:
Håller helt med dej, var är det roliga i en hel del av bilder? Svårt att rösta! Rolf |
|
||||
|
||||
Det var skönt att se att det inte bara var jag som hade svårt att se det roliga i en del av bilderna, då är vi iaf två!!
BOKA |
|
|||
|
|||
Citat:
Monica |
|
||||
|
||||